۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۶۷۱۱۱
واکنش آیت الله نوری همدانی در پی اهانت به پیامبر اکرم؛

مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند

مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند
حضرت آیت الله نوری همدانی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) به بهانه آزادی بیان بیانیه ای صادر و این اقدام توهین آمیز را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) به بهانه آزادی بیان بیانیه ای صادر و این اقدام توهین آمیز را به شدت محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. (صف/8)

اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و قرآن كريم موجب تأسف و تأثر عميق هر انسان آزاده و موحدی است.

اين روزها شاهد بدترين نوع كينه توزي دشمنان نسبت به جامعه اسلامي و پيامبراكرم و قرآن كريم مي باشيم؛ آنچه قطعي و روشن است آن است كه قرآن كريم كتاب سعادت بشريت است و هر انساني كه آن رابخواند مسير عزت و رستگاري و ظلم ستيزي را مي يابد و آشناي با سيره نبوي كرامت انساني و حقيقت را مي آموزد.

از اين رو عده اي انسانهاي بي خرد و كج انديش بر اين باورند كه مي توانند با اهانت به اين مقدسات مسير حق و بيداري انسانها را به نفع خود تغيير دهند، اما غافل از آن هستند ديگر اين نقشه هاي ترسيم شده در انديشكده هاي صهيونيستي جواب نخواهد داد و حقيقت آشكار خواهد شد.

و آنچه قابل توجه است اين افراد پايبند به اخلاقيات و توصيه هاي پيامبران عزيز اديان ديگر هم نيستند و فقط براي تمايلات شخصي خود مي كوشند و از دولت و ریيس جمهور فرانسه مي خواهيم دست از اين رفتار وقيحانه بردارد و مسلمانان در هر كجاي جهان هستند با وحدت و همبستگي خود اين جنايت را محكوم كنند و اين اهانت كنندگان را موردتحريم قراردهند.

اينجانب ضمن محكوم كردن اين اهانت از مجامع بين المللي خصوصا كشورهاي اسلامي مي خواهم واكنش سريع نسبت به اين موضوع داشته باشند.

حسين نوری همدانی

دهم ربيع الاول ١٤٤٢

/841/د101/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصا ملتهای اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز میدانند، متمسک به هر وسیله ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.
0
0