۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۶۷۱۱۵

این رمان از والدین می‌خواهد که گوش‌هایشان را تیز کنند!

این رمان از والدین می‌خواهد که گوش‌هایشان را تیز کنند!
کتاب «گوش‌هایت را تیز کن» یک کتاب جذاب و جالب از سؤال‌های کودکان و نوجوانان است که سؤال‌ها و پاسخ آنها در قالب رمان بیان کرده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، بپرسید و دنبال پاسخ پرسش‌‌‌ها بگردید! پرسش‌‌‌های خوب بیش از هر چیز نشان می‌‌‌دهد که شما آدم خلاقی هستید و مغزتان هنوز کار می‌‌‌کند و در گیرودار پیداکردن پاسخ به پرسش‌‌‌های خود یا دیگران، جرقه‌‌‌هایی تازه در ذهن شما روشن می‌‌‌شود و کسی چه می‌‌‌داند شاید تبدیل شدید به یک مخترع، مکتشف، فیلسوف، نظریه‌پرداز، نویسنده یا دانشمند بزرگ!

کتاب «گوش‌هایت را تیز کن» یک کتاب جذاب و جالب از سؤال‌های کودکان و نوجوانان است که سؤال‌ها و پاسخ آنها در قالب رمان بیان شده و رنگ و بوی فلسفه به معنای یافتن جواب سؤال‌ها بطور منظم و منطقی پیدا کرده است. این رمان را زهرا شیخ‌الاسلام نوشته و امیروحید سعیدی‌فر آن را به گرافیک زیبا آراسته است.

می‌شود گفت این اولین رمانی است که مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در حوزه کودک ونوجوان منتشر کرده است.  در مقدمه کوتاه این رمان، چگونگی شکل‌گیری و محتوای آن ذکر شده است:

«شاید هیچ وقت فکر نمی‌کردم که بتوانم بلند بلند بخندم و در همان حال به مرگ فکر کنم! این کتاب کوچک، ناخودآگاه و در جریان یک زندگی ساده و اتفاق‌های خنده‌دار روزمره، شما را با هشت نظریه متفاوت درباره مرگ و دنیای زیبا و شگفت‌انگیز پس از آن مواجه می‌کند که در طول ۱۴ قرن در تاریخ فلسفه اسلامی مطرح و تکمیل شده است! جالب است بدانید که بیشتر گفت‌وگوها و رویدادهای کتاب، از یادداشت‌هایی برداشته شده که نویسنده از پرسش‌ها و پاسخ‌های بچه‌های ۵ تا ۱۵ساله در بیست سال گذشته جمع‌آوری کرده است.»

این رمان در ۱۲۶ صفحه رقعی با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. برای سفارش و ارسال پستی کتاب با شماره‌های ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴-۶۶۴۱۱۱۵۱ تماس بگیرید./826/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات