۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۶۷۱۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حب و دوستی اهل بیت راه موفقیت دنیا و آخرت است

حب و دوستی اهل بیت راه موفقیت دنیا و آخرت است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حب و دوستی اهل بیت(ع) را راه موفقیت دنیا و آخرت عنوان کرد و گفت: دوست داشتن اهل بیت(ع) باید همراه با تقوا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جلسه مبادله تفاهم نامه هزینه ساخت پروژه عظیم صحن حضرت زینب(س) و توسعه حرم امام حسین(ع) که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: دوست داشتن اهل بیت(ع) باید همراه با تقوا و پاکی دل باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حب و دوستی اهل بیت(ع) راه موفقیت دنیا و آخرت است، افزود: محبت اهل بیت(ع) آثار و برکاتی به دنبال دارد.

وی به اهمیت توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه(ع) اشاره کرد و عنوان داشت: این اقدامات توفیقی الهی است و نزد خدای متعال ثبت و ضبط می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: مردم استان لرستان در هر شرایطی و با وجود مشکلات در زمینه توسعه بقاع متبرکه همواره پیشرو و زبانزد بوده و هستند و امر ناشی از محبت اهل بیت(ع) در دل مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس باید در کنار عمل به پروتکل های بهداشتی، روحیه معنوی، ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت(ع) را بین مردم و در جامعه تقویت سازیم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات