۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۶۷۱۹۶

مجلس علمای هند شعبه قم حمایت مکرون از توهین مقدسات اسلامی را محکوم کرد

مجلس علمای هند شعبه قم حمایت مکرون از توهین مقدسات اسلامی را محکوم کرد
مجلس علمای هند شعبه قم در بیانیه ای نسبت به حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت رسول اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مجلس علمای هند شعبه قم با صدور بیانیه ای، حمایت امانول مکرون رییس جمهور فرانسه از اهانت رسول اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را غیراخلاقی و انسانی توصیف کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

الاسلام یعلو ولا یعلی علیه

حمایت از اهانت مصلح بزرگ و مربی بی همتای جهان بشریت، مبلغ و پیامبر دین اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم که خود عملی بسیار زشت، مذموم، امنیت شکن، ترویج دهنده اختلافات و افراط گری و دشمنی بین ملت ها است، توسط امانول مکرون رییس جمهور فرانسه افسوسناک، ظالمانه و عملی غیر انسانی است، این عمل احساسات میلیاردها مسلمانان، آزادی خواهان و عدالت پسندان جهان را جریحه دار کرده است و قلب آنان را به درد آورد است.

بنابراین امانول مکرون رییس جمهور فرانسه هم همانند توهین کنندگان با ترسیم کاریکاتور رسول اسلام(ص) مقصر و گناه‌گار جهان بشریت به ویژه جهان اسلام اند.

ما اعضای مجلس علمای هند از این اقدام وقیحانه خصوصا حمایت رییس جمهور فرانسه از این عمل که باعث نابودی امنیت جهان و علیه عزت و احترام انسان ها است را به شدت محکوم می کنیم، و به همراه امانول مکرون تمام عوامل توهین را به تعقل و آگاهی دعوت می کنیم؛ همچنین رییس جمهور فرانسه را به پرهیز از پیروی سیاست های افراطی و اسلام دشمنانه اسرائیل دعوت می کنیم./988/ت302/ف

اعضای مجلس علمای هند
شعبه قم مقدس ایران
سه شنبه ۶ ابان ۹۹

 

 

ارسال نظرات