۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۷۲۸۲
حجت الاسلام فلاح مطرح کرد؛

اقدام اخیر رییس جمهور فرانسه، قطعه ای از پازل اسلام هراسی غرب

اقدام اخیر رییس جمهور فرانسه، قطعه ای از پازل اسلام هراسی غرب
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ورود رییس جمهور یک کشور پس از ماجرای قتل معلم فرانسوی قطعه ای از پازل اسلام هراسی غرب علیه اسلام ناب است.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با محکوم کردن اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام گفت: موضع اخیر رییس جمهور فرانسه بار دیگر ضدیت غرب با دین مبین اسلام را به وضوح آشکارتر کرد.

وی با بیان این که اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام و سایر مقدسات دینی به بهانه آزادی بیان به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، افزود: نباید به بهانه آزادی بیان قلوب میلیاردها مسلمان جریحه دار شود.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که به طور حتم جریانی خاص پشت این ماجرای اهانت به مقدسات دینی مسلمانان وجود دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید به جای سکوت در برابر چنین جسارت های آشکاری موضع گیری سختی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه ارتجاع عرب منطقه که ادعای مسلمانی هم دارند در برابر چنین اهانت هایی سکوت می کنند، بیان داشت: سکوت برابر اهانت به ساحت پیامبر، خیانت به اسلام است و به عنوان قابل بخشش نیست.

وی با تأکید براین که کسانی که به ساحت پیامبر رحمت اهانت می کنند به طور حتم عواقب این اقدام ضد دینی خود را خواهند دید، خاطرنشان کرد: متأسفانه بی تفاوتی برخی سران کشورهای اسلامی موجب شده رییس جمهور فرانسه به خود اجازه دهد چنین جسارت و اهانت آشکاری نسبت به پیامبر گرامی اسلام داشته باشد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که امروز وقت آن رسیده مسلمانان جهان برای یک بار به این اهانت ها و جسارت های سریالی پایان دهند، تصریح کرد: در هفته ای که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده، همه مسلمانان جهان باید با وحدت و همبستگی در برابر جسارت کنندگان به ساحت پیامبر گرامی اسلام بیاستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تکرار چنین اقدامات ضد دینی از سوی غربی ها ناشی از تفاوتی برخی کشورهای اسلامی در گذشته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از سران عرب منطقه تنها تماشاگر چنین تحرکات ضد دینی در غرب هستند.

وی با بیان این که آل سعود جنایت کار به همراه برخی سران ارتجاع عرب منطقه شریک جرم فرانسه در اهانت به مقدسات دینی هستند، بیان داشت: جسارت به ساحت نبی مکرم اسلام اقدامی غیرقابل بخشش است و به طور حتم عواقب سنگینی برای عاملان آن در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که اقدام رییس جمهور فرانسه به طور حتم با چراغ سبز رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: کسانی که در برابر این گونه اهانت ها سکوت می کنند با عاملان این جسارت هم دست هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ورود رییس جمهور یک کشور پس از ماجرای قتل معلم فرانسوی قطعه ای از پازل اسلام هراسی غرب علیه اسلام ناب است، تصریح کرد: چنین اقداماتی تنها با هدف بقای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه صورت می گیرد و نباید این مسأله مهم در بلوای رسانه ای غرب مورد بی توجهی قرار گیرد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات