۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۳۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، صبر و ایثار است

نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، صبر و ایثار است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، صبر و ایثار عنوان کرد و گفت: نماز جمعه در رشد فرهنگ جامعه نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان چگنی لرستان این شهرستان را خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان عنوان کرد و گفت: شهرستان چگنی نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شهرستان چگنی در دوران دفاع مقدس شهدای فراوانی تقدیم انقلاب کرد و حضور رزمندگان و جانبازان منطقه چگنی در دوران هشت سال دفاع مقدس حکایت از وفاداری به انقلاب است.

وی به جایگاه شهرستان چگنی از لحاظ  فرهنگی، دینی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: مردم این دیار امروز نیز در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه پایگاه وحدت و همدلی و قرارگاه ایمان، تقوا، صبر و ایثار است.

وی نماز جمعه را زمینه ساز رشد فرهنگی خواند و افزود: رشد فرهنگ لازمه رشد و توسعه در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: توسعه اقتصادی بدون ارتقای فرهنگی امکانپذیر نخواهد بود، توسعه اقتصادی بدون رشد فرهنگی سبب سوء استفاده برخی افراد می شود./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات