۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۷۳۶۴
استاد حوزه علمیه خراسان مطرح کرد؛

بیداری اسلامی؛ دلیل کینه توزی جهان کفر با اسلام

بیداری اسلامی؛ دلیل کینه توزی جهان کفر با اسلام
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا گفت: کینه توزی و شرارت های دنیای غرب با اسلام موجب رشد و شکوفایی و بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل عادلی نیا، استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن محکومیت اهانت به پیامبر(ص) توسط نشریه فرانسوی و رییس جمهور این کشور، گفت: قرآن کلام وحی و برنامه زندگی و هدایت بشریت است و رسول اکرم نیز پیامبر نور و رحمت هستند.

وی به علت دشمنی جهان کفر با پیامبر اسلام اشاره و اظهار کرد: دشمنی دشمنان اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام به خاطر کاربردی و بیداری اسلامی در جهان و زنده بودن اسلام و قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا ابراز کرد: توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص)، توهین به همه پیامبران و ادیان الهی است و نشریه بی محتوا، دروغ پرداز و کینه توز فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر خدا را محکوم می کنیم.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: با وجود نظام مقدس اسلام و مردم صبور، بصیر، قدرتمند، عزت مند و شهیدپرور به رهبری عباس گونه رهبر انقلاب امام خامنه ای نه تنها خللی در اراده پولادین و صبور مردم به وجود نیامده که این گونه کینه توزی و شرارت های دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام موجب رشد و شکوفایی و بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان می شود./864/ت210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات