۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۶۶۷۳۶۸
عضو پارلمان ایالتی پنجاب:

مکرون باید از مسلمانان عذرخواهی کند

مکرون باید از مسلمانان عذرخواهی کند
سیده زهرا نقوی گفت: توهین به مقدسات هر مذهبی محکوم است، مجله فرانسوی بار دیگر به بهانه آزادی بیان مرتکب جنایت بزرگ شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، سیده زهرا نقوی عضو پارلمان پنجاب و دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان شاخه زنان در واکنش به انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) و اظهارات امانوئل مکرون در دفاع از این اقدام گفت: انتشار کاریکاتور توهین آمیز و حمایت رییس جمهور فرانسه از این جنایت برای امت اسلامی و حتی برای انسانیت غیر قابل تحمل است، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بزرگترین و مهمترین شخصیت مسلمانان عالم است و بدون محبت از ایشان ایمان تکمیل نمی‌شود، فرانسه قلب امت اسلامی را جریحه دار کرده است.

وی افزود: توهین به مقدسات هر مذهبی محکوم است، مجله فرانسوی بار دیگر به بهانه آزادی بیان مرتکب جنایت بزرگ شده است و به این کار مجرمانه این مجله فرانسه مسلمانان جهان اعتراض شدید دارند.

این عضو مجلس ایالتی پاکستان گفت: به بهانه آزادی بیان نباید به مقدسات مذاهب دیگر توهین شود، حرمت پیامبر اسلام (ص) برای مسلمانان از جان‌شان عزیزتر است و برای پیامبر اکرم می‌تواند جان خودشان را فدا کنند، قبل از اینکه اوضاع از این بدتر شود رییس جمهور فرانسه از مسلمانان عذرخواهی کند./ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
نحوه انعکاس مطالب و پاسخ ها و له و علیه نوشتن ها نشانه رفتار حرفه ای و قاطعیت این رسانه وزین در خبررسانی حوزوی است.
0
0