۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۶۷۳۷۲
آیت الله امامی کاشانی:

با انسجام حول محور ولایت فقیه دشمن را مأیوس و ناامید کنیم

با انسجام حول محور ولایت فقیه دشمن را مأیوس و ناامید کنیم
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن می خواهد در جمهوری اسلامی و جهان اسلام تفرقه وجود داشته باشد، گفت: با انسجام حول محور ولایت فقیه دشمن را مأیوس و ناامید کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به جایگاه و منزلت رسول گرامی اسلام(ص) از دیدگاه آیات قرآن کریم گفت: قرآن کریم کسانی که به ایشان اهانت می کنند را فاقد عقل می داند.

وی ضمن محکوم کردن اظهارات وقیحانه رییس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) ادامه داد: دنیای استکبار می بیند اسلام در برابر او قرار گرفته و جوانان سلحشور و شجاعی را تربیت می کند و مسلمانان را به وحدت و اتحاد دعوت کرده و آنها را در برابر استکبار و صهیونیسم ساماندهی می کند، از این رو غربی ها احساس خطر کرده و می خواهند با اقدامات مذبوحانه، اصل اسلام و چهره نورانی پیامبر اکرم(ص) را مخدوش کنند.

آیت الله امامی کاشانی تأکید کرد: بنده سفری به فرانسه داشتم و در آنجا با یکی از دانشمندان بزرگ ملاقات کردم؛ او حال خوبی نداشت و پزشک حدود چهل دقیقه به ما وقت ملاقات داده بود، اما این ملاقات نزدیک به سه ساعت طول کشید؛ به او گفتم پزشک وقت محدودی به ما داده و نباید بیش از آن حرف بزنیم، اما گفت «از این کلماتی که از پیامبر اسلام(ص) می گویی لذت می برم و حال مرا خوب می کند»، سپس گفت «این حرکتی که در ایران آغاز شده سراسر جهان را خواهد گرفت، زیرا کتاب خدا قرآن کریم و وحی خدا است».

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسلمانان جهان گفت: آفرین بر شما که کالاها و اجناس فرانسه را تحریم کردید؛ این کار هر چه بیشتر شده و شعارها کوبنده تر باشد، ارزش دارد، اما بدانید هر روز چهره پیامبر اکرم(ص) تابناک تر می شود و موج بیداری اسلامی روز به روز گسترش می یابد.

وی عنوان کرد: کسانی که با اظهارات وقیحانه درصدد اهانت به پیامبر اکرم(ص) هستند و همچنین کسانی که از این موضوع حمایت می کنند از جانب خداوند مورد لعنت قرار گرفته و خوار و ذلیل خواهند شد.

آیت الله امامی کاشانی بیان کرد: ما باید در برابر مشکلات قوی باشیم و در راستای ظهور امام زمان(عج) تلاش کنیم تا ایشان ظهور کرده و جهان را پر از عدل و داد کنند.

امام جمعه موقت تهران فرامایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه پرهیز از هتک حرمت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ایشان در واقع همه را به اخلاق اسلامی دعوت کردند؛ به صدا و سیمای جمهوری اسلامی می گویم گاه می شود برخی سخنرانان در صدا و سیما کلماتی می گویند که در شأن اسلام نیست و سخنانی می گویند که شایسته تبلیغ و مبلغ نیست؛ صدا و سیما این الفاظ را منعکس نکند و به سخنرانان نیز تذکر دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان است، اضافه کرد: برای مقابله با کارهای فرهنگی زشت دنیای استکبار باید از قرآن کریم به عنوان سرمایه بزرگ اسلام حراست و حفاظت کنیم و بدانیم طبق رهنمودها و آموزه های قرآنی و روایی یکی از راهکارهای مقابله با دشمنان، وحدت و انسجام مسلمانان جهان است.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه دشمن می خواهد در جمهوری اسلامی و جهان اسلام تفرقه وجود داشته باشد، تصریح کرد: دشمن از این که ما هتک حرمت کرده و تفرقه افکنی کنیم خوشحال می شود، بنابراین نباید با سخنان خود اسباب شادی دشمن را فراهم کنیم، بلکه باید با انسجام حول محور ولایت فقیه دشمن را مأیوس و ناامید بسازیم./841/پ201/ب1

ارسال نظرات