۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۶۷۳۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اتحاد مسلمانان سبب شکست معامله قرن می شود

اتحاد مسلمانان سبب شکست معامله قرن می شود
تهران - حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی نتیجه وحدت جوامع اسلامی را آزادی قدس بیان کرد و گفت: اتحاد مسلمانان سبب شکست معامله قرن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهچراغی نماینده ولی فقیه در لرستان، جمعه شب در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گفت: یکی از تهدیدات دشمن علیه مسلمانان ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی است.

وی افزود: یکی از اهدافی که دشمنان در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دنبال می کنند انحراف اذهان مسلمانان از رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با این رژیم منحوس است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی بیان داشت: آنان سعی دارند رژیم صهیونیستی را حاکم بر سرزمین فلسطین معرفی کرده و حامیان آنان نیز اختلاف فلسطینیان با این رژیم غاصب را یک مساله و اختلاف داخلی جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فلسطین پاره تن جامعه اسلامی است، عنوان کرد: بر اساس آیات و روایات اگر سرزمینی از اسلام مورد تعرض و تاخت و تاز دشمنان قرار گرفت همه مسلمانان موظف هستند تلاش کنند و آن سرزمین را از دست غاصبان آزاد کنند.

وی با بیان اینکه فلسطین تنها به مردم مسلمان فلسطینی اختصاص ندارد بلکه قبله اول مسلمانان به شمار می رود و به جامعه اسلامی تعلق دارد، گفت: ملت فلسطین در طول این سالها آسیب های فراوانی متحمل شدند ولی همچنان استوار و محکم در برابر متجاوزان اشغالگر غاصب ایستاده اند و امروز آنان نیازمند حمایت جوامع اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: معامله ننگین قرن باید با حضور و نقش آفرینی امت اسلامی خصوصا بزرگان و شخصیت های برجسته جهان اسلام خنثی شده و به شکست بیانجامد./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
میلاد موفور السرور حضرت رسالت پناه و هفته وحدت مبارک
0
0