۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۶۷۴۶۸
امام جمعه شعیبیه:

مزدوران به دنبال ایجاد تفرقه در میان مذاهب اسلامی هستند

مزدوران به دنبال ایجاد تفرقه در میان مذاهب اسلامی هستند
خوزستان - حجت الاسلام منصوری گفت: مشترکات مسلمانان باید در جامعه علم شود تا نقشه مزدوران داخلی و خارجی که قصد ایجاد فتنه در میان مذاهب اسلامی را دارند خنثی شود.
حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شعیبیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیامبر اکرم (ص) را محور وحدت در میان مردم دانست  و بیان داشت: صفات فردی و اخلاق حسنه پیامبر اکرم (ص) به عنوان یک اصل مشترک در همه ادیان موزون است و هر انسان صاحب ضمیر را به خود جذب می‌کند.

امام جمعه شعیبیه در خصوص اخلاق حسنه پیامبر اکرم (ص) عنوان داشت: اخلاق حسنه پیامبر با نشان از رحمت الهی، ضمایر پاک را روشن نگه می‌دارد و همه ادیان را معطوف به خود می‌کند.

حجت الاسلام منصوری در رابطه با ترویج اخلاق نبوی در هفته وحدت توسط طلاب و روحانیون تصریح کرد: طلاب موظفند؛ با بهره گیری از رسالتی که اهل بیت (ع) بر دوش آن‌ها گذاشته اند؛ پیغمبر را به عنوان بهترین اسوه و الگو طبق فرمایش امام صادق (ع) معرفی کنند.

وی در پایان با اشاره به نقشه‌های دشمن در ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی، گفت: طلاب باید در جهت ترویج صفات پیامبر اکرم (ص) تلاش کنند؛ همچنین لازم است که مشترکات مسلمانان علم شود تا نقشه مزدوران داخلی و خارجی که قصد ایجاد فتنه در میان مذاهب را دارند خنثی شود./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات