۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۶۷۶۵۴
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

لزوم تشکیل کارگروه‌های تخصصی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان

لزوم تشکیل کارگروه‌های تخصصی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جوانان مؤمن و آتش به اختیار به شکل تیمی و تخصصی سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در استان پیگیری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار اعضای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد و چشم انداز انقلاب را ترسیم کرده است.

نمیانده ولی فقیه در خوزستان در خصوص این بیانیه افزود: این بیانیه باید جزء اقدامات مهم و اولویت‌دار در استان و دستگاه‌ها باشد و این قرارگاه باید با اولویت این مسئله را پیگیری و اجازه ندهد از اولویت خارج شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به سرفصل های موجود در این بیانه گفت: این بیانیه جامع، کامل و دارای سرفصل‌هایی است؛ برای اینکه بتوانیم به اهداف این بیانیه برسیم، نیازمند کار تیمی و تشکیلاتی هستیم.

وی در رابطه با چگونگی تحقق اهداف تدوین شده در این بیانیه بیان داشت: برای تحقق این بیانیه نیاز به کار تخصصی داریم و در هر یک از سرفصل‌های هفت‌گانه این بیانیه لازم است قرارگاه افراد متخصص و جوان را به کار گیرد و برای هر حوزه نقشه بومی و راهبردی را با توجه به نیاز‌های استان تدوین کند.

امین ترابی‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و مسئول قرارگاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان نیز در این برنامه گفت: این قرارگاه، یک قرارگاه مردمی و آتش به اختیار است و به هیچ دستگاه یا نهادی متصل نیست.

وی افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری با استفاده از نیرو‌های مردمی در کارگروه‌های رسانه، آموزش و پرورش، فرهنگی، حوزه علمیه، سبک زندگی و صنعت حلقه‌های میانی را تشکیل دادیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از جوانان انقلابی این بیانیه را در خوزستان عملیاتی کنیم./۹۴۵۴/د102/ب1
ارسال نظرات