۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۶۵۸
کریمی قدوسی:

جریان غرب گرا و نفوذی در چند سال گذشته پول ملی را به باد دادند

جریان غرب گرا و نفوذی در چند سال گذشته پول ملی را به باد دادند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جریان منحط غرب گرایان، نفوذی ها و دو تابعیتی ها در چند سال گذشته پول ملی را به باد دادند و موجب شد قدرت تولید ملی و قدرت خرید کاهش یابد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه تهدید رزق و قدرت پول ملی یعنی تحمیل فقر و تهدید به جنگ یعنی وقوع ناامنی و نابودی، گفت: دو گزینه فقر و جنگ باورهای ایمانی را ضعیف می کند و دو عامل براندازی می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ملتی که در شرایط سخت فتنه، تحلیل سیاسی درستی از ریشه مشکلات خود نداشته باشد و نقشه دشمن را خوب نفهمد، برای کشور، زندگی و دینش فاجعه می آفریند.

وی با اشاره به حوادث تاریخی پیش از وقوع حادثه کربلا، گفت: اعلام سه تهدید عبیدالله در کوفه موثر واقع شده و کوفه ای که آماده استقبال از امام عصر(ع) خود بود را به کوفه ای تبدیل کرد که برای تنها گذاشتن و یاری نکردن حسین بن علی(ع) تغییر مسیر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه جریان منحط غرب گرایان، نفوذی ها و دو تابعیتی ها در چند سال گذشته پول ملی را به باد دادند، عنوان کرد: این در حالی است که مسئولان جهادی در میدان بودند؛ در سال 96 خزانه را از ارز و طلا خالی کرده و باعث سقوط ارزش پول ملی کشور شدند همچنین تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری، نیاز ارزی، تحریم ها، کمبود کالاهای اساسی و نهاده ها، احتکار و افزایش قیمت مایحتاج عمومی، لوازم خانگی، خودرو، مسکن و حتی پوشک بچه، باعث شد قدرت تولید ملی، قدرت خرید، قیمت سهام، تولید ناخالص ملی، ترخیص کالا از گمرک، فعالیت عمرانی، سرعت تولید علم کاهش یابد.

کریمی قدوسی در ادامه با بیان اینکه همزمان با تهدید پول ملی، تهدیدات امنیتی نیز آشکار شد، عنوان کرد: وقوع سه فتنه 78، 88 و 98 برای از پای درآوردن نظام اسلامی طراحی و اجرا شد و رئیس جمهور بارها به ارکان دفاعی هجوم وارد کرد و وزیر خارجه کشورمان گفت آمریکا با یک بمب می تواند جمهوری اسلامی را از پای درآورد و زیر شبح تهدید آمریکا با آنها مذاکره می کرد و جنتلمن های پشت میز مذاکره تبدیل به تروریست هایی شدند که در فرودگاه بغداد شهید سلیمانی را ترور کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بارها تأکید کردند اگر مذاکره نشود جنگ می شود اما عملیات های تروریستی افزایش یافت و به مجلس، مرقد امام(ره)، رژه اهواز و نطنز حمله شد و اسرار امنیتی ما توسط نفوذی ها و هیأت های اقتصادی ربوده شد و بارها تکرار کردند که ما سایه شوم جنگ را دور کردیم.

وی افزود: امروز ملت ایران با اطاعت و هدایت پذیری از ولی امر مسلمین مقابل حیله های یزید زمان مقاومت کرده اند؛ اندکی صبر سحر نزدیک است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور که برود، تحریف می رود و بعد از آن تحریم می رود و تحقیر می رود و سپس عزت اسلامی ما احیا خواهد شد؛ عزت ملت که احیا شود نور الهی امام عصر(ع) کاملا مشعشع می شود و ظلمت گرانی و بی پولی می رود./998/د102/ق

ارسال نظرات