۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۶۹۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

تفرقه و نزاع؛ مهمترین مشکل جوامع اسلامی

تفرقه و نزاع؛ مهمترین مشکل جوامع اسلامی
تهران - حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه مسلمانان با توبه و دعا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنند، گفت: تفرقه و نزاع مهمترین مشکل جوامع اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، دوشنبه شب در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گقت: مسلمانان به عالم هستی نگاهی توحیدی دارند.

وی افزود: بر اساس همین نگاه یقین دارند که هیچ فرد و گروهی در جهان قادر به مقابله و تضعیف خداوند متعال نیست زیرا او قادر مطلق هستی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه نگاه توحیدی انسان را به سوی بندگی خداوند متعال سوق می دهد، اظهار داشت: انسان مؤمن همه امور عالم را نشأت گرفته از حکمت و علم الهی می داند و همه کارهایش را برای کسب رضای خدا انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری متضرران واقعی دنیا و آخرت را مقابله کنندگان با نگاه توحیدی خواند و گفت: همه قوانین عالم بر اساس نگاه توحیدی تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه خداوند پیروزی امت واحده را در برابر دشمنان تضمین کرده است، ابراز کرد: وحدت از آموزه های توحیدی بوده و امروز مهمترین مشکل جوامع اسلامی تفرقه و نزاع است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان خاطرنشان کرد: جهان اسلام در شرایط کنونی می تواند با توبه و دعا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات