۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۶۶۷۷۰۵
رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

مستکبران منتظر انتقامی در تراز نام بزرگ سردار سلیمانی باشند

مستکبران منتظر انتقامی در تراز نام بزرگ سردار سلیمانی باشند
تهران - سرلشکر باقری با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از پشت خنجر زدن بر پیکره اسلام است، گفت: مستکبران منتظر انتقامی در تراز نام بزرگ سردار سلیمانی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، عصر امروز در آخرین روز از برگزاری سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گفت: این اوج وحشی گری آمریکا است که در شرایط خاص کرونایی جمهوری اسلامی ایران را در سخت ترین شرایط تحریم اقتصادی و دارویی قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با تفرقه افکنی در میان جوامع اسلامی به دنبال نابودی اسلام هستند، اظهار داشت: یکی از ترفندهای کوچک دشمن ایجاد اسلام هراسی است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در حال حاضر تمام کفر و تکفیر در برابر اسلام محمدی قرار گرفته و از هیچ اقدامی علیه اسلام و مسلمانان دریغ نمی‌کند، عنوان کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خنجر زدن از پشت بر پیکره اسلام است؛ سران این کشورها به طناب پوسیده آمریکا چنگ زدند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه پوشالی بودن قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی را می توان در ترور وحشیانه شهید سلیمانی مشاهده کرد، عنوان کرد: آنان حتی قادر به مبارزه با رزمندگان محور مقاومت نیستند و مستکبران باید منتظر انتقامی در تراز نام بزرگ سلیمانی و مهندس ابومهدی باشند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تنها راه حل مشکلات جوامع اسلامی را ایجاد وحدت بیان و اظهار داشت: نزاع و اختلاف در جامعه اسلامی به نفع مستکبران است؛ آزادی سرزمین فلسطین و خروج نیروهای آمریکایی از منطقه باید در برنامه همه کشورهای اسلامی قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای افشای توطئه استکبار جهانی و مقابله با اسلام هراسی آگاه سازی لازم است و این وظیفه همه مسلمانان است./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
متاسفانه بعد از خروج آمریکا از برجام دولت اشتباهش در اعتماد به غربیها رو دوباره تکرار کرد و نتیجه ادامه خیانت اونها در حق مردم ایران بود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
این چه سلاحیه که دشمنان ایران دارن اما ما نباید طرفش بریم؟
این چه سلاحیه که قاتلین سردار سلیمانی صلاحیت داشتنش رو دارن و ایران نداره ؟
بازدارندگی هسته ای داشتیم سردار سلیمانی الان زنده بود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
چقدر مختصر و کوتاه
1
0