۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۶۷۷۹۹

کتاب «افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها» رونمایی شد

کتاب «افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها» رونمایی شد
رونمایی از کتاب «افول و زوال ایالات متّحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها»، به کوشش محمدهادی همایون، احمد توانایی و محمدحسین شعاعی، از سوی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، رونمایی اولیّه از کتاب «افول و زوال ایالات متّحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها»، به کوشش محمد هادی همایون، احمد توانایی و محمد حسین شعاعی، از سوی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

این کتاب محصول فراخوان علمی با عنوان «حباب رنگین» است که چندی پیش در دانشگاه امام صادق علیه السّلام رونمایی شد و هدف راهبردی آن، پرداختن به موضوع افول و زوال ایالات متّحده آمریکا، از منظر اجتماعی، اقتصادی، مدیریتی، حقوقی، سیاسی و ... بوده است.

در این کتاب، آثار جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه‌السّلام و دیگر دانشگاه‌های کشور، در قالب یادداشت و مقاله علمی تنظیم شده است که به نقد، تحلیل، تفسیر و ارائه دیدگاه‌ها و راهبردهای مرتبط با موضوع افول و زوال ایالات متّحده آمریکا، پرداخته است.

برآیند کار، محصول تعامل و مشارکت بین‌ دانشکده‌ای مرکز آموزش زبان دانشگاه و دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و رسانه صدای دانشجو است که مستظهر به حمایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السّلام و پشتیبانی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به مدیریت مسعود فکری است./826/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات