۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۸۰۷

ویژه نامه "مسیر گمراهی" در خبرگزاری رسا راه اندازی شد

ویژه نامه
خبرگزاری رسا در راستای پاسخگویی فضلای حوزه علمیه به اظهارت شاذ سید کمال حیدری ویژه نامه ای را با عنوان "مسیر گمراهی" راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سید کمال حیدری در سال‌های اخیر سعی کرده خود را در همه زمینه‌ها صاحب نظر معرفی کند. از این‌رو اظهار نظرهای مختلفی در عرصه‌های مختلف داشته و آراء خود را به اسلام و مکتب تشیع نسبت داده است.

سید کمال حیدری که با نظرات شاذ توجه برخی از رسانه ها را به خود جلب کرده در آخرین اظهار نظر خود از اجماع علمای شیعه بر کفر باطنی اهل سنت سخن گفته که همین مساله واکنش های زیادی را در سطح ملی و جهان اسلام در پی داشت.

به دنبال بازتاب های گسترده پیام جامعه مدرسین علیه سید کمال حیدری، خبرگزاری رسا در راستای روشنگری و نقد شفاف، مستدل و منطقی مواضع حاشیه برانگیز وی پرونده ای را با عنوان "مسیر گمراهی" راه اندازی کرده است.

در این ویژه نامه خبرگزاری رسا در قالب های مختلف خبری، اظهار نظر علما، اساتید و صاحب نظران حوزوی در نقد عالمانه مواضع سید کمال حیدری را منعکس خواهد کرد.

کاربران و مخاطبان گرامی خبرگزاری رسا می توانند پرونده ویژه مسیر گمراهی را از اینجا دنبال کنند.

همچنین فضلا و اندیشمندان حوزه و دانشگاه می توانند از طریق ارسال نظر ذیل همین خبر و نیز از طریق شبکه های اجتماعی مطالب خود را ارسال و در این پرونده مشارکت کنند.

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا: rasanewsagency@

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
دشمنان اسلام ناب برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان برنامه های متنوعی دارند که یکی از آنها پروژه شخصیت سازی، مرجع سازی و برجسته کردن برخی چهره های به ظاهر حوزوی است. طبیعی است که چنین افرادی به خوبی می توانند لقمه های چرب و شیرینی برای بیگانگان باشند.
0
0
ناشناس
United States
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
نمونه بارز برجسته سازی چنین افراد مریض القلبی، نزار جبار مشطر المحلاوی است که در زمان صدام سرتیپ سرویس اطلاعاتی عراق بوده و در سال ۲۰۰۳ پس از سقوط صدام به اردن رفت و حدود 7 سال، تحت آموزش هایی خاصی قرار داشت. وی که در این هفت سال به صورت مخفیانه زندگی می کرد؛ در سال ۲۰۱۰ با اسم السید حسن الموسوی با لباس روحانیت و مرجع دینی به اربیل بازگشت و در برخی شهرهای عراق دفاتری دایر نمود.

نام‌برده اکنون به عنوان مرجع دینی شیعیان با برخی شبکه‌های خارجی مصاحبه می کند و رزق حرام این رسانه ها را تهیه می کند.
بین نام برده و سید کمال الحیدری که اخیرا با بیانات دروغین خود در صدد شعله ور نمودن آتش اختلاف بین شیعه و اهل سننت بود؛ ارتباط هایی وجود دارد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
سید کمال به مراتب خطرناکتر از سروش است
0
0