۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۶۷۸۱۲
آیت الله مهدوی:

بی درایتی‌ها اقتصاد کشور را مجروح کرده است

بی درایتی‌ها اقتصاد کشور را مجروح کرده است
اصفهان - نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: همه چیز تقصیر دشمنان نیست بلکه بی درایتی‌هایی در داخل کشور باعث مجروح شدن اقتصاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، امشب در درس اخلاق مجازی خود، با بیان اینکه کشور ما همواره به دنبال صلح بوده اما دستور دین است که از نظر نظامی قوی باشیم، گفت: کشور ما هرگز طمعی نسبت به سرزمین‌های دیگر نداشته است اما باید در مقابل دشمنان اقتدار نظامی داشته باشیم.

آیت الله مهدوی با اشاره به انتقام موشکی سپاه از آمریکا و شلیک موشک به پایگاه نظامی عین الأسد آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: اگر توان نظامی نداشته باشیم امکان ایستادگی مقابل دشمن را نخواهیم داشت و دشمنان به ما هجوم خواهند آورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در زمان طاغوت همه چیز ما از جمله صنایع نظامی و نیروهای مسلح ما به بیگانگان وابسته بودند، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم ترامپ رییس جمهور آمریکا توسط نخست وزیر ژاپن نامه می‌فرستد برای رهبر معظم انقلاب و ایشان هم نامه رییس جمهور آمریکا را قبول نمی‌کند و نخست وزیر ژاپن هم نامه را به زیر پای خود می‌گذارد.

وی با اشاره به اقتدار بی نظیر کشور در مقابل استکبار جهانی، اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در داخل کشور نظیر خودروسازان در زمینه مسائل اقتصادی مشکل ساز هستند و برخی مسؤولان نیز به دلیل دخیل بودن و دست داشتن در این مشکل آفرینی‌ها و افزایش قیمت‌ها با آنها برخورد نمی‌کنند.

آیت الله مهدوی با انتقاد از افزایش قیمت ها در زمینه‌های مختلف، عنوان کرد: کسی که طمع دارد به دنبال این است که همه چیز مدام گران شود، اینکه قیمت‌ها نظیر قیمت خودرو یک مرتبه دو برابر می‌شود در حالی که درآمد مردم افزایش نداشته برای مردم بسیار مشکل آفرین است، کسانی مانند خودروسازان از افزایش ناگهانی قیمت‌ها سود بسیاری می‌برند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی مسؤولان گمرک در قاچاق کالا دست دارند، تصریح کرد: دستگاه قضایی باید در این خصوص ورود کند و مسأله قاچاق کالا و همدستی برخی افراد در گمرک با قاچاق کالا را با جدیت بررسی کنند.

وی با اشاره به مشکلات صنایع و تولید کنندگان به دلیل قاچاق کالا، اظهار کرد: حتی زمانی که حمایت مالی از کارخانجات صورت می‌گیرد به دلیل قاچاق کالا و واردات بی رویه امکان بازاریابی و فروش برای آنها وجود ندارد و متضرر می‌شود، همه چیز تقصیر دشمنان نیست بلکه بی درایتی‌هایی در داخل کشور باعث مجروح شدن اقتصاد شده است./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات