۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۶۸۰۱۰

طرح نذر کتاب در محله های محروم کرج اجرایی شد

طرح نذر کتاب در محله های محروم کرج اجرایی شد
رییس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان، طرح نذر کتاب در محله های محروم کرج و روستاها اجرایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، محسن موسیوند رییس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: این طرح به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی در قالب پویش مردمی نذر کتاب از امروز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح کتاب های اهدایی شهروندان برای مطالعه ساکنان محله های محروم کرج و روستاهای اطراف این کلانشهر جمع آوری می شود.

موسیوند افزود: با توجه به اینکه نذر به عنوان یک سنت پسندیده، سال ها در فرهنگ ایران اسلامی جایگاه ویژه ای دارد، در هفته کتاب و کتابخوانی ضمن ایجاد دغدغه برای اهالی فرهنگ، به مردم عزیز یادآور می شویم که با کتاب انس بیشتری داشته باشند و در مسیر زندگی خود تحت هر شرایطی موضوع کتاب و مطالعه فراموش نکنند.

رییس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: مطالعه کتاب در بهبود شیوه زندگی و رسیدن به اهداف عالی هر فرد تاثیرمستقیم دارد و به همین جهت امیدواریم با اجرای چنین طرح هایی با همکاری دستگاه های اجرایی، در افزایش سرانه مطالعه شهروندان ، گام های بهتری برداشته شود.

وی بیان داشت : شهروندان کرجی می توانند کتاب های خود را به کتابخانه ها و فرهنگسراهای شهرداری کرج اهدا کنند.

۲۴ تا ۳۰ آبان ماه هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است./826/

ارسال نظرات