۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۶۸۱۰۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

برای قطع زنجیره کرونا نیازمند ورود همه دستگاه های دولتی هستیم

برای قطع زنجیره کرونا نیازمند ورود همه دستگاه های دولتی هستیم
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: برای اینکه بتوانیم اثرات ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه را از بین ببریم، نیازمند ورود همه دستگاه های دولتی، نظامی، مردم و... هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه ستاد کرونای استان کرمانشاه امروز با حضور آیت الله علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و نیز دکتر سعید نمکی؛ وزیر بهداشت در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

در این نشست، آیت الله مصطفی علما در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی که در جمع اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتند بر اصل محله محوری، مسجد محوری و بسیج محوری در این مسیر تاکیدات فراوانی داشتند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: همچنین امام خامنه ای از بین رفتن وضعیت نامساعد کرونا در کشور را نیازمند تعامل و همراهی مردم با کادر درمانی عنوان فرمودند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه برای از بین بردن بیماری کرونا نیازمند یک عزم ملی هستیم، بیان داشت: برای اینکه بتوانیم وضعیت کنونی را به حالت عادی برگردانیم و اثرات ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه را از بین ببریم نیازمند ورود همه دستگاه های دولتی، نظامی، مردم و... هستیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در جریان 8 سال دفاع مقدس همه ملت به میدان آمدند و ما موفق شدیم در مقابل دشمنی با حمایت بیش از ۷۰ کشور پیروز شویم و بی شک اگر به مانند دوران دفاع مقدس عمل کنیم بر این وضعیت نیز غالب خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با تقدیر از مسؤولان استانی در بحث مبارزه با کرونا، عنوان داشت: خوشبختانه بسیاری از مدیران به ویژه استاندار کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی به صورت جدی پای کار هستند که این امر جای تقدیر دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همچنان در این ایام کرونایی ملت ایران با راه اندازی نهضت بزرگ کمک های مومنانه افتخار بزرگی آفریدند و این امر وحدت و همدلی ملت ایران را به تمام جهان نشان داد.

آیت الله علما با اشاره به تلاش های جهادی و شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی کرمانشاه در مبارزه با بیماری و ویروس کرونا، گفت: جا دارد در این همینجا نام و یاد کسانی که در راه مبارزه با این ویروس منحوس جان خود را از دست داده اند را زنده نگه داریم، زیرا این عزیزان شهیدان سلامت هستند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: بی شک این بیماری برای انسان یک هشدار و تذکر در باب معنویات است، لذا در این ایام ویژه و خاص نباید هرگز دعا و استغفار را فراموش کنیم./1400/

ارسال نظرات