۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۶۸۲۲۱
امروز در ساری؛

نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران برگزار شد

نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران برگزار شد
مازندران - نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر تنظیم طرح پنج ساله این همکاری برابر بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر تنظیم طرح پنج ساله این همکاری برابر بندهای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش امروز در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد.

دبیر کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به برنامه پنج ساله به منظور تقویت تعامل و همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش گفت: پیوست اجرایی این سند همکاری به تأیید ائمه جمعه و مدیران استانی نیز رسیده است.

علیرضا حاجیان زاده بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات ستاد همکاری ها تأکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت تعامل میان این دو نهاد مهم علمی کشور بهره گرفته شود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارهای لازم به منظور عملیاتی کردن راه های تعامل و همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به طور حتم تعامل این دو نهاد علمی کشور آثار و برکات ارزشمندی را برای جامعه ما در پی خواهد داشت.

دبیر کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به این که خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای تقویت تعامل میان حوزه و آموزش و پرورش صورت گرفته است، بیان داشت: باید این تلاش ها و تعاملات هر روز بیشتتر تقویت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این جلسه با بیان این که رسیدن به فهم مشترک، مبنای همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش است، بر تعامل و همکاری ویژه این دو نهاد تاکید کرده و گفت: به طور حتم تقویت تعامل میان حوزه و آموزش و پرورش به رشد علمی و معنوی در جامعه خواهد انجامید.

علیرضا سعدی پور، طرح های امین و روشنا را از جمله برنامه های مناسب میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد از ظرفیت های موجود در جهت تقویت این طرح ها در مراکز آموزشی استفاده کنیم.

وی با بیان این که آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در جهت تربیت انسانی صالح از یک فهم مشترکی برخوردار هستند، افزود: به طور حتم تربیت چنین انسان هایی می تواند آینده جامعه اسلامی را تضمین کند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه سخنان خود گفت: تعامل و همکاری این دو دستگاه برای تربیت نسلی که بتوانیم فردای جامعه را با آرامش خاطر به آنان تحویل دهیم، اولویت ماست.

سعدی پور، تعامل و همکاری با حوزه علمیه را بسیار ارزشمند و پرفایده توصیف کرد و گفت: بی‌نهایت از همکاری با حوزه علمیه سود می‌بریم.

وی با بیان این که برابر سند تحول بر تعلیم و تربیت اسلامی تاکید دارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم تعامل و همکاری بیشتر میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه به تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی خواهد انجامید.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تأکید براین که هدف ما تقویت سطح تعامل و همکاری با حوزه علمیه است، افزود: در حال حاضر آمادگی کامل از سوی دستگاه تعلیم و تربیت برای تعامل بیشتر با حوزه های علمیه وجود دارد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات