۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۶۸۵۳۷
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

«کمال حیدری» به دنبال تحریف دین و ایجاد تفکر سکولار در جامعه اسلامی است

«کمال حیدری» به دنبال تحریف دین و ایجاد تفکر سکولار در جامعه اسلامی است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: «کمال حیدری» می کوشد که قرائت تازه ای از دین داشته باشد، قرائتی که خروجی آن تحریف دین و جایگزین آن باورهای سکولار در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی عصر امروز در نشست با جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان کنگاور که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، عنوان کرد: ظهور انقلاب اسلامی به نوعی باعث تغییر نقشه سیاسی منطقه و حتی جهان شد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در ادامه گفت: این تغییرات بی شک به سود کشورهای مستقل و آزاده بود و در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب عملا میدان بازی را از دست داده بودند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان در برابر این موقعیت پیش آمده کوتاه نیامدند، بیان کرد: ظهور قدرتی تحت عنوان انقلاب اسلامی آنهم در منطقه ای فوق حساس به نام خاورمیانه برای هیچ ابرقدرتی قابل قبول نبود، لذا از همان روزهای نخستین شکل گیری این انقلاب انواع توطئه های سخت و نرم علیه این نظام و ملت توسط معاندان و براندازان طراحی شد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله علیه انقلاب اسلامی نمونه بارز و عینی تلاش دشمنان برای نابودی این انقلاب بود، افزود: دشمنان با امید خفه کردن انقلاب در نطفه، مهره خود در منطقه یعنی صدام ملعون را علیه ایران شوراندند و دشمنان در پس این کار امیدهای زیادی به این توطئه ننگین داشتند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی برای طرفین نتیجه کاملا عکس داشت، بیان کرد: جنگ تحمیلی شاید در روزهای اول پیروزی هایی برای صدام و اذنابش به دنبال داشت، ولی به تدریج این رزمندگان ایران بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و این امر تا جایی پیش رفت که خود آغاز کنندگان جنگ برای آتش بس دست به هر کاری می زدند.

این استاد حوزوی پایان جنگ هشت ساله را آغاز تهاجم و توطئه های پیچیده دیگری علیه این انقلاب عنوان کرد و گفت: شکست در میدان نبرد برای دشمنان بهای بسیاری هم در بحث هزینه داشت و هم در بحث حیثیت، از این رو تلاششان را به سمت تشدید تحریم ها، جنگ فرهنگی و نرم، کودتا، فتنه انگیزی و... تغییر دادند.

حجت الاسلام ملکی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: بعد از پایان سال های دفاع مقدس، این ملت هر گونه توطئه و دسیسه ای که بخواهید را تجربه کرده اند ولی به یمن برکت وجود نازنین رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان تاکنون هرآنچه که انجام داده اند به در بسته خورده است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه شکست های پی در پی دشمنان آنان را وادار به استفاده از عناصر نفوذی در انقلاب کرده است، گفت: دشمنان که متوجه شده بودند نمی توانند از بیرون به این انقلاب ضربه ای بزنند، این بار به دنبال علم کردن عناصر خودفروخته داخلی در داخل کشورمان بودند که نمونه های زیادی در طول دهه های گذشته از این عناصر خودفروخته دیده ایم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به تحرکات مرموز و دشمن شادکن برخی از خواص به مانند «کمال حیدری» در این روزها، گفت: اکنون دشمن بنیاد و ریشه جامعه اسلامی که همان دین و حوزه های علمیه می باشد را مورد هدف قرار داده است.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: «کمال حیدری» در این روزها با استفاده از شگردهای بسیار زیرکانه چندین هدف را به صورت همزمان دنبال می کند و می کوشد که قرائت تازه ای از دین داشته باشد، قرائتی که بی شک خروجی آن تحریف دین و جایگزین آن باورهای سکولار در جامعه اسلامی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کنگاور ادامه داد: این روحانی معلوم الحال با سوءاستفاده از رافت و گذشت اسلامی اینگونه می پندارد که می تواند بسترهای دین اسلام را با سخنانش که آلوده به سفسطه می باشد را تغییر دهد.

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ملت ایران با درایت تر و بصیرتر از آن هستند که فریب لفاظی های امثال «کمال حیدری» را بخورند و پشت نظام و ولایت فقیه را خالی کنند، زیرا این مهم را در طول عمر این انقلاب بارها به اثبات رسانده اند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات