۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۶۸۵۴۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم حضور نماینده ای از انجمن پزشکان عمومی در ستاد کرونای کاشان

لزوم حضور نماینده ای از انجمن پزشکان عمومی در ستاد کرونای کاشان
اصفهان - آیت الله سلیمانی بر لزوم حضور نماینده ای از انجمن پزشکان عمومی در ستاد کرونای کاشان تأکید کرد و گفت: پرشکان عمومی در خط مقدم تشخیص و مبارزه با کرونا هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار انجمن پزشکان عمومی شهرستان کاشان، گفت: امروز عزمی برای اجرای مصوبات ستاد کرونا وجود ندارد و مصوبات ستاد کرونا نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: برخی از کسبه برای تعطیل کردن کسب و کار خود علاوه بر اینکه درآمدی ندارند، مشکل دیگری بنام کرایه مغازه را دارند که در آخر هرماه باید پرداخت کنند.

آیت الله سلیمانی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به گونه‌ای از سوی مردم رعایت و توسط مسؤولان مدیریت شود تا هم معاش مردم و هم رفاه مردم تامین شود.

به گفته وی اگر دولت به قول‌های خود در رابطه با تسهیلات بانکی کسب و کار‌های آسیب پذیر نتوانسته عمل کند، نباید معیشت مردم در محدودیت‌های ستاد کرونا به حاشیه برود و فراموش شود.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: مردم سلامتی خود را دوست دارند و برای آن ارزش قائل هستند و به این باور رسیده اند که کرونا شعار سیاسی نیست که دولت بخواهد آن را بهانه کند و از آن بهره برداری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تلفات ناشی از ویروس کووید ۱۹ مردم را به این باورر سانیده است که کرونا واقعی و جدی است و شعار نیست، اما مهم چگونگی مقابله با این پدیده شوم است.

آیت الله سلیمانی ابراز کرد: امروز نیز مانند موج اول کرونا در اسفند ماه سال گذشته، برای مقابله با کرونا باید مساجد محلات و هیئات مذهبی، قرارگاه‌های جهادی و خیرین پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تقدیر و تجلیل از همکاری خیرین شهرستان کاشان برای تهیه و خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن مورد نیاز بیمارستانی، گفت: بیمارستان ها، اورژانس‌ها و پزشکانی که در خط نخست تشخیص بیماران مبتلا به کرونا و پذیرش بیماران قرار دارند نیازمند حمایت خیرین شهرستان کاشان هستند.

آیت الله سلیمانی به لزوم یک نماینده از انجمن پزشکان عمومی در ستاد کرونای شهرستان تأکید کرد و گفت: پزشکان عمومی در خط مقدم تشخیص و مبارزه با کرونا هستند و نیازمند توجه بیشتری هستند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات