۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۷۱۲
پيام آيت الله يزدی به اجلاسيه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی»

نمايش و تحرکات سرسپردگان استکبار امت اسلامی را از ادامه راه نااميد نمی‌کند

نمايش و تحرکات سرسپردگان استکبار امت اسلامی را از ادامه راه نااميد نمی‌کند
آیت الله یزدی تاکید کرد: مسألة فلسطين مسأله‌ای انسانی و يکی از اساسی‌ترين مسايل اسلام است. هرکه به ظالمان اشغالگر بپيوندد به منشأ جرم و جنايت پيوسته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی به اجلاسيه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» که صبح امروز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، پیامی ارسال کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام بر لزوم هوشیاری جوامع اسلامی در قبال نقشه های شوم مستکبران جهانی و نیز مرتجعان منطقه ای تاکید کرد.

متن این پیام که از سوی حجت الاسلام بهمنی مسؤول دفتر جامعه مدرسین در این اجلاسیه قرائت شد، به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحيم

«وَ إِنَّ الظَّالِمينَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَ اللَّهُ وَلِيُّ الْمُتَّقينَ» (جاثية: 19)

مسلمانان آزاده و مؤمنان انقلابی سال‌هاست شاهد رفت و آمدها و هماهنگی‌های پيدا و نهان برخی حاکمان فاسد با جبهة استکبار و رژيم ظالم و جعلی صهيونيستی هستند. هيچ‌گاه تجاهر به رابطة با اين رژيم و پشت کردن به اسلام و امت اسلامی از سوی حاکمان فاسق و دست‌نشاندة استکبار دور از انتظار نبوده است.

از اين فاسقان انتظاری جز اين نيست؛ «أَمْ حَسِبَ الَّذينَ اجْتَرَحُوا السَّيِّئاتِ أَنْ نَجْعَلَهُمْ كَالَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَواءً مَحْياهُمْ وَ مَماتُهُمْ ساءَ ما يَحْكُمُونَ»(جاثية: 21) هرچند آشکارشدن پليدی‌های پنهان تأسف‌انگيز است؛ حساب مردم و امت اسلامی از حاکمان ظالم جداست.

آزادگان جهان به‌ويژه مؤمنان انقلابی هرگز رژيم اشغالگر صهيونيستی را به رسميت نمی‌شناسند. به فضل الهی، نمايش‌ها و تحرّکات مشتی وابسته و سرسپردة استکبار، امت اسلامی را از ادامه راه نااميد نمی‌کند؛ بلکه حقانيت و روشنی راه را واضح‌تر و مؤمنان را به پيروزی جبهة حق اميدوارتر می‌کند. مسألة اشغال فلسطين هيچ‌گاه مسألة اين فاسقان و منافقان نبوده است.

مسألة فلسطين مسأله‌ای انسانی و يکی از اساسی‌ترين مسايل اسلام است. هرکه به ظالمان اشغالگر بپيوندد به منشأ جرم و جنايت پيوسته و در سرنوشت محتوم ظالمان شريک است؛ «إِلاَّ مَنْ تابَ وَ آمَنَ وَ عَمِلَ عَمَلاً صالِحاً؛ فَأُوْلئِكَ يُبَدِّلُ اللَّهُ سَيِّئاتِهِمْ حَسَناتٍ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحيماً» (فرقان: 70).

خدا را شاکريم که مردم عزيز ايران اسلامی با پيروی از امام راحل قدّس‌الله‌نفسه‌الزکيّة و رهبر معظم انقلاب مدّظلّه‌الوارف همواره در جبهة حق و پشتيبانی از مردم مظلوم فلسطين، مقاوم و ثابت‌قدم بوده‌اند. امروز وظيفة همگانی امت اسلامی، همراهی و پشتيبانی جبهة حق؛ و روشن نگاه‌داشتن اين راه است.

ان شاء الله کوشش شما دانش‌آموختگان مکتب اهل بيت عليهم السلام برای بيان اعتراض به رفتار شوم برخی دست‌نشاندگان استکبار و حمايت از مردم مظلوم فلسطين و تقابل با جبهة استکباری ظلم و طاغوت مشمول اجر و قرب الهی است. از خدای تعالی خاضعانه مسئلت دارم اقدام شايستة شما استادان انقلابی حوزه‌های علميه را در برگزاری اين اجلاسية به نيکوترين وجه بپذيرد و به زبان و قلم و قدم‌های شما عزيران برکت دهد. مجاهدت‌ها و همة فعل و ترک‌های خود را لوجه‌الله خالص کنيد و مطمئن باشيد که با تقوا و جهاد خالص بن‌بست‌ها برطرف و مسير فلاح گشوده می‌شود.

«وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزيزِ الْحَكيمِ» (آل عمران: 126)
محمد يزدی

قم مقدس ـ سوم ربيع‌الثاني 1442 برابر با بيست و نهم آبان‌ماه 1399

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
برگزاری همایشی در این سطح اقدام سخت و ارزشمندی از سوی مجمع عمومی است.
احسنتم که دشمن شناسی تان را در عمل نشان دادید.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
متن پیام عالمانه بود.
طول عمر آیت الله یزدی را مسئلت داریم.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
احسنت به آیت‌الله یزدی. و
مرحبا به دوستان رسا. که زحمت کشیده اند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
احسنت به آیت‌الله یزدی. و
مرحبا به دوستان رسا. که زحمت کشیده اند
0
0