۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۷۴۹
آیت الله توکل:

حکام مرتجع عرب مزدوران آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند

حکام مرتجع عرب مزدوران آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند
آیت الله توکل با بیان اینکه حکام مرتجع عرب مزدوران آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند، گفت: پیمان صلح با رژیم اشغالگر قدس هیچ ثمره‌ای را برای جوامع اسلامی در بر نخواهد داشت.

آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به خیانت‌های برخی حکام عربی در پیمان میان آنان با رژیم اشغالگر قدس، گفت: در آیات قرآن به طور صریح بیان شده است که یهودیان به شدت با اسلام سرجنگ و دشمنی دارند و آنها از کافر بدتر هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: خداوند در سوره ممتحنه تصریح کرده است که دشمنان خود را به عنوان دوست قرار ندهید، زیرا اگر دست آنها به شما برسد دشمنی خود را اظهار می کنند و با تمام توان در نابودی شما اقدام خواهند کرد.

وی با بیان این که حکام مرتجع عرب تنها اسمی از مسلمانی را یدک می کشند، گفت: سران کشورهای مرتجع عربی در واقع مزدور و دست پرورده رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند و آنها هرگز آیات برائت از مشرکان و یهودیان در قرآن را مشاهده نکردند، زیرا اصلا اعتقادی به دین و قرآن ندارند.

آیت الله توکل با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جنایت ها و کشتارهای بزرگی در پرونده خود رقم زده است، اظهار کرد: اسرائیل غاصب حملات وحشیانه به غزه و کشتار مردم فلسطین و لبنان داشته است، اما برخی حکام عرب در منطقه به راحتی با آنها پیمان و قرداد صلح و همکاری امضاء کردند.

وی حکام مرتجع عرب را مزدوران استکبار جهانی در منطقه توصیف کرد و گفت: اگر سران کشورهای مرتجع عرب مزدور و احمق نبودند؛ پیمان و عهدنامه صلح و همکاری با اسرائیل غاصب را امضا نمی‌­کردند؛ زیرا هیچ انسان عاقلی با دشمن خونین خود روابط دوستانه برقرار نخواهد کرد.

آیت الله توکل زندگی حکام مرتجع عرب را پر از جنایت و کشتار شیعیان توصیف کرد و افزود: کشورهای عربی در کمال ضعف و قدرت در منطقه قرار گرفتند و سران حکام عرب با امضاء پیمان صلح با رژیم صهیونیستی درصدد جبران ضعف های خود در منطقه هستند.

آیت الله توکل به نقش وحدت امت اسلامی و تقویت جریان مقاومت در خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های جریان‌های مقاومت اسلامی در منطقه سبب شده که رژیم اشغالگر قدس در جهت حفظ امنیت خود، به دیوار کشی دور خود روی بیاورد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سران رژیم صهیونیستی اعتراف دارند که جریان های مقاومت در منطقه بسیار قوی شدند و آنها از جریان مقاومت ترس و وحشت دارند و در این زمان صد هزار موشک رو به اسرائیل آماده شلیک است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام بدین نتیجه رسیده که مبارزه و مقاومت در برابر رژیم منحوس صهیونیستی تنها راه پیروزی و مقابله با استکبار جهانی در منطقه است، گفت: گفتمان و مذاکره و امضای پیمان صلح با رژیم اشغالگر قدس فعالیت های بیهوده‌ای است که هیچ نتیجه و ثمره‌ای را برای جوامع اسلامی در برنخواهد داشت./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
با درود و سلام بر حضرت آبة الله جناب آقای توکل دامت برکاته و تشکر از معظم له ، نظر به این که حکام مرتجع عرب ، همه شان سر و ته یک کرباسند ، غالباََ در پستی هر چه در مورد یکی از آنان گفته شود در مورد دیگرانشان نیزصدق خواهد کرد ، وچون اخیراََ محمد بن سلمان نسبت به موقعیت آینده ی خود ش پس از انتخاب شدن بایدن خبیث برای ریاست جمهوری آمریکا قدری احساس نگرانی میکرد ، بنده جهت تسکین دل او گفته بودم : ای محمد مباش آزرده __تو ولیعهد رنج نا برده __شیر خود گر دهی به موقع و خوب __کی زند بر سر تو ارباب چوب ؟___هر چه خواهد ز تو اطاعت کن ___مو بمو دون هیچ وقاحت کن __گردنت را ببند با حبلش ___شیر خود بیشتر کن از قبلش ___می کشد دست بر سرت ارباب ___همچون ارباب پیش ، این دریاب . __ «بایدنت نیز می شود یاور » ___بشنو این حرف را بکن باور ._ در وب سایت خوبی دیدم که عزیزان این مصرع « بایدنت نیز می شود یاور » را در آخر به آن افزوده اند ، لذا بنده نیز چون آن را پسندیدم ، مصرع بعدی را بصورت « بشنو این حرف را بکن باور » ، اضافه کردم که خواسته ی آن عزیزان نیز ناقص نماند ه باشد .
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
بنظر می رسد برای آن که بن سلمان خاطرش کاملاََ از هرجهت در حفظ حکومت خود د به نیابت از ارباب آسوده بشود ، بد نباشد که ، این نکته را نیز بشنود : عالمان را دگر مده آزار __پر کن از هر متاع غرب بازار __ سفره ها چون کنی پر از کالا __روی دوشت برند خلق با لا .
0
0