۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۶۸۷۸۸
حجت الاسلام یوسف خانی:

حوزه و روحانیت در گام دوم انقلاب رسالتی خطیر بر دوش دارند

حوزه و روحانیت در گام دوم انقلاب رسالتی خطیر بر دوش دارند
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی به اهمیت و جایگاه حوزه و روحانیت در شکل گیری و تداوم راه انقلاب اشاره کرد و گفت: برای ادامه این راه باید در برابر دشمنان آگاه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، عصر امروز در جلسه فصلی علما، روحانیان و ائمه جمعه دلفان گفت: روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بود.

امام جمعه دلفان به بیان نقش روحانیت در شکل گیری، پیروزی انقلاب اسلامی و سازماندهی و بسیج توده ­های مردمی در دوران انقلاب پرداخت و افزود: نباید از جایگاه روحانیت در گام دوم انقلاب اسلامی غافل شد.

حجت الاسلام یوسف خانی بیان کرد: در گام دوم انقلاب روحانیت و حوزه علمیه رسالتی خطیر در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بر دوش دارند.

وی در ادامه افزود: در جنگ شناختی امروز و استعمار فرانو تبیین دستاوردهای انقلاب می تواند به عنوان یک ابزار کارآمد در قبال سیاست های شیطانی و استحاله فرهنگی و فکری باشد.

حجت الاسلام یوسف خانی با اشاره به نقش اجتماعی روحانیت در جهت دهی تشکلات مردمی شهرستان عنوان کرد: در وضعیت امروزی در راستای مواسات و کمک به قشر ضعیف جامعه روحانیت می تواند در حوزه تبلیغی و فرهنگ سازی و خدمت رسانی ها همچون گذشته نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه روحانیت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، گفت: فرهنگ سازی برای کنترل بیماری کرونا و همکاری مردم در کنار دیگر فعالیت های خدمت رسانی در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد.

حجت الاسلام یوسف خانی بیان کرد: تقویت و ادامه یافتن رزمایش مواسات و همدلی در این ایام کرونایی مورد توجه قرار گیرد./۹۴۵۱/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات