۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۸۷۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد؛

لزوم زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی در جامعه

لزوم زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی در جامعه
اصفهان - آیت الله سلیمانی با تأکید بر زنده نگهداشتن تفکر بسیجی درجامعه گفت: تفکر بسیجی تفکر زاینده و بالنده و جاودانه‌ای است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار با فرماندهان بسیج کاشان با تبریک هفته بسیج، با اشاره به این تعبیرامام راحل که بسیج یک شجره طیبه است، گفت: این تعبیر ظریف و بی نظیری در ادوار تاریخ اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن دو شجره خبیثه و شجره طیبه در مقابل یکدیگر قرار دارد، افزود: شجره خبیثه اصل و ثبات ندارد، اما شجره طیبه، شجره پایداری است که طوفان و حوادث و رخداد‌ها و ناملایمات و زمین لرزه‌های چندصد ریشتری نیز نمی‌تواند آن را از جا بکند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج در انقلاب اسلامی از سوی امام راحل به عنوان یک جریان اصیل نظام طراحی شد، گفت: اصل شجره طیبه بسیج ثابت است، اما فرع آن در سراسر دنیا ریشه دارد.

وی ادامه داد: بسیج بعد از حضور در دوران دفاع مقدس و در ادامه نیز در سنگر‌های اقتصادی و فرهنگی و مقابله با فتنه و فتنه گران و امروز در سنگر سلامت و قرارگاه‌های رزمایش کمک مومنانه حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: بسیج فرد و شخص نیست، یک تفکر و اندیشه‌ای است که در ارتش، نیروی انتظامی، جامعه پزشکی، دانشگاه، آموزش و پرورش، بازار و کارخانجات جاری و ساری است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر و اندیشه است، اظهارداشت: امام راحل احیاء کننده تفکر بسیجی است و رهبر معظم انقلاب نیز هیچ مسؤولیتی را بالاتر از حفظ تفکر بسیجی ندانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان چفیه را نماد تفکربسیجی دانست و با اشاره به اینکه تفکر بسیجی بی توجه به همه زخارف دنیا و مسائل مادی است و در هر سنگری و مکانی است، گفت: این سنگر را رهبری دیروز برای خاموش کردن فتنه‌ها تعریف کرد، اما امروز درسنگر محله محور، مسجد محور و کمک به تیم سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا تعریف کرده است.

آیت الله سلیمانی با تأکید برزنده نگهداشتن تفکربسیجی درجامعه گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد قوی خواهیم بود، چرا که تفکربسیجی تفکر زاینده و بالنده و جاودانه‌ای است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات