۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۶۸۸۰۷

اختتامیه رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل برگزار شد

اختتامیه رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل برگزار شد
دبیر رویداد ایده پردازی صبح گفت: باید از ظرفیت های غنی ایده پردازی جوانان انقلابی در جهت پیاده سازی و عملیاتی کردن محتوای غنی انقلاب حداکثر بهره برداری را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رحمان خلیلی دبیر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل سازمان تبایغات اسلامی استان تهران امروز با بیان این مطلب که در راستای ایده پردازی در بین جوانان انقلابی و جهادی ایده‌های فکری خوبی نهفته است، اظهار داشت: در بین جوانان و طلاب عرصه علم و دانش ظرفیت های ایده پرداز خوبی نهفته است که باید در جهت حمایت از این افراد گام های جدی برداشته شود. لذا مدرسه راهبری علم و عمل با فراخوان رویداد ایده پردازی صبح، با موضوع تقریب مذاهب اسلامی فراخوانی را ترتیب داد.

حجت‌الاسلام رحمانی خلیلی ادامه داد: در این فراخوان 60 ایده به دبیر خانه رویداد ایده پردازی صبح واصل شد که این ایده ها از حوزه های علمیه تهران، قم و برخی از استان های دیگر به مدرسه راهبری علم و عمل ارسال شده بودند. در ارزیابی اولیه 30 ایده با کسب امتیاز انتخاب و وارد مرحله دوم شدند.

وی افزود: در مرحله دوم این 30 ایده توسط  تیم داوری مورد ارزیابی قرار گرفت که 15 ایده انتخاب و برای ارائه طرح خود به مرحله پایانی هدایت شدند. مرحله نهایی این رویداد ایده پردازی در مدرسه علم و عمل بدلیل شرایط موجود بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد که در نهایت پنج ایده انتخاب و جایزه ویژه به طراحان این ایده ها اعطاء شد.

دبیر رویداد ایده پردازی صبح با بیان اهداف این رویداد ایده پردازی گفت: از افرادی که ایده های آن ها برگزیده شده است برای عملیاتی کردن و پیاده سازی ایده خود درعرصه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی  که یکی از میزهای تخصصی مدرسه راهبری علم و عمل است استفاده خواهد شد. سعی این مجموعه  بر این است که از افراد ایده پرداز در راستای ایده پردازی و پیاده سازی حمایت های لازم را به عمل آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 15 نفری که ایده آنها به مرحله پایانی راه یافته بود و طرح خود را ارائه دادند نیز با اعطاء هدیه ای تقدیر و تشکر از این عزیزان صورت گرفت.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات