۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۶۸۸۳۱
ویژه اساتید سطوح عالی و طلاب سطح چهار حوزه؛

مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» به صورت مجازی برگزار می شود

مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» به صورت مجازی برگزار می شود
مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» را به صورت مجازی ویژه اساتید سطوح عالی و طلاب سطح چهار حوزه علمیه برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» را به صورت مجازی ویژه اساتید سطوح عالی و طلاب سطح چهار حوزه علمیه برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این دوره در روزهای ششم و سیزدهم آذرماه سال جاری برگزار می شود و به شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» دوره خود را با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می کند که هر کدام از آنها در یک بخش مطالب خود را برای شرکت کنندگان ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا در زمینه «کرونا و الهیات اجتماعی»، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در رابطه با «کرونا و مسأله شر»، حجت الاسلام والمسلمین آذربایجانی درباره «معنویت خداجو در مواجهه با کرونا» و حجت الاسلام والمسلمین برنجکار در عرصه «دین توسل و شفا» مطالب خود را ارائه خواهند داد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ساجدی در زمینه «فرصت‌ها و برکات کرونا»، حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی در عرصه «فقه و مسائل کرونا»، حجت الاسلام شاکرین در رابطه با «میزان حضور خدا در زندگی بشر» و حجت الاسلام جعفری در ارتباط با «تهدیدها و آسیب‌های کرونا» به ارائه مطالب خود خواهند پرداخت.

گفتنی است، آخرین مهلت نام نویسی در مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» سوم آذر ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند از طریق کانال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در ایتا به آدرس «@admin_spasokh» برای نام نویسی اقدام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 02532923251 تماس بگیرند./841/ت303/ب1

ت/مدرسه پاییزی «شبهه پژوهی کرونا» به صورت مجازی برگزار می شود

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
چه کار خوبی
0
0