۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۶۸۸۶۷
امام جمعه پلدختر:

استکبارستیزی از نشانه های تفکر بسیجی است

استکبارستیزی از نشانه های تفکر بسیجی است
لرستان - حجت الاسلام موسوی بسیج را عامل اقتدار عنوان کرد و گفت: استکبارستیزی از نشانه های تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، شب گذشته در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه پلدختر به مناسبت هفته بسیج، گفت: تفکر بسیجی برگرفته از مکتب ناب اسلام است.

امام جمعه پلدختر به بیان ویژگی های بسیجیان پرداخت و افزود: تفکر بسیجی انسان های مخلص، ولایی و مبارز پرورش داده است، استکبارستیزی، مقابله با ظلم و ولایت پذیری از دیگر ویژگی های تفکر بسیجی است.

وی در ادامه عنوان کرد: در میدان عمل با اقتدار و صلابت، بسیج به عنوان الگوی مقاومت به دنیا معرفی شده است و همیشه در صحنه حضوری اثرگذار دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه بسیج در سایه تفکر امام راحل تشکیل شد، اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی در جامعه حضور آگاهانه و نقش آفرینی دارد.

وی با اشاره به پیشگام بودن بسیج در صحنه های مختلف یادآور شد: فعالیت بسیج در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در پلدختر فراموش نشدنی است، در صحنه مبارزه با کرونا بسیجیان فعالیت های جهادی دارند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: حضور بسیجیان در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله گره گشای مشکلات بوده و این حضور مخلصانه همواره موجب دلگرمی مردم و مسؤولان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات