۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۶۹۰۲۴

نشست بصیرتی مقابله با نفوذ در گام دوم انقلاب برگزار شد

نشست بصیرتی مقابله با نفوذ در گام دوم انقلاب برگزار شد
خوزستان - فاطمی نهاد گفت: نشست بصیرتی مقابله با نفوذ در گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام بهرامی به صورت مجازی برگزار شد.  
خانم فاطمه فاطمی نهاد، معاون فرهنگی مؤسسه عالی حوزوی الزهراء اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز رسالت امروز بسیج را ارتقاء سطح بصیرت، بینش و عمل آگاهانه خواند و در رابطه با حفظ و مدیریت فضای مجازی بیان داشت: حضور آگاهانه بسیج و طلاب در فضای مجازی به جهت ترویج بیانات مقام معظم رهبری برای جوانان و نوجوانان داخلی و خارجی می‌تواند فعالیت مؤثری تلقی گردد.

معاون فرهنگی مؤسسه عالی حوزوی الزهراء اهواز در خصوص شاخصه‌های مهم بسیج عنوان داشت: انقلابی گری از شاخصه مهم بسیج است، دخالت بسیجی در مسائل سیاسی کشور به معنای سیاسی بازی او نیست، لذا بسیج باید در تمام مسائل کشور فعالیت کند.

وی در ادامه افزود: هفته بسیج فرصتی برای شناخت حقیقت وجودی بسیج است، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که بیان کردند: بسیج مظهر عظمت و نیروی درونی کشور ماست و رفتار یکایک عناصرپاک، دل‌های پاکیزه، جوانان و آحاد مردم که به معنای واقعی کلمه بسیجی اند؛ باید به گونه‌ای باشد که بگویند این‌ها پرورش یافته گان نظام اسلامی اند.

معاون فرهنگی مؤسسه عالی حوزوی الزهراء اهواز در رابطه با محور‌های جوانگرایی و امید به آینده در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: وجود این دو محور در بیانیه گام دوم انقلاب این را می‌رساند که سرنوشت ایران اسلامی به دست جوانان رقم می‌خورد و جوانان ما باید با امید به آینده گام برداردند.

خانم فاطمی نهاد در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده هفته بسیج در حوزه علمیه الزهراء گفت: نشست بصیرتی مقابله با نفوذ در گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام بهرامی به صورت مجازی برگزار شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات