۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۶۹۰۹۱
حجت الاسلام علیزاده با بی ثمر دانستن استیضاح رییس جمهور:

چاره ای جز صبر تا تشکیل دولت انقلابی نداریم

چاره ای جز صبر تا تشکیل دولت انقلابی نداریم
معاون سیاسی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم گفت: استیضاح در شرایطی که عمر دولت رو به پایان است نتیجه ای دربر ندارد و شرایط کنونی حاصل مدیریت جریان غربگرا و سکولار است.

حجت الاسلام علیزاده معاون سیاسی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه دولت ماه های پایانی عمر خود را طی می کند، گفت: با توجه به ناکارآمدی دولت، استیضاح حق مردم و مجلس است، اما براساس فرایندی که برای استیضاح باید طی شود و زمان کم پیش رو این کار در عمل بی ثمر خواهد بود.

وی افزود: باید در تحقق هر امری عایدات و مضرات آن نیز در نظر گرفته شود و به نظر می رسد در استیضاح نیز همینطور است و این کار نتایج مطلوبی که باید، در بر نخواهد داشت چرا که استیضاح خود عاملی برای بی ثباتی در امور اجرایی کشور می شود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ضرورت پاسخگویی دولت، اظهار داشت: پاسخگویی وظیفه قطعی دولت است اما با روندی که دولت غربگرا در پیش گرفته و با توجه به دور زدن قانون و پشت گوش انداختن مصوبات مجلس، نمی توان از دولت انتظار کار داشت و فقط باید تا تشکیل دولت انقلابی صبر پیشه کرد.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم با نگاه جریانی به انتخابات گذشته نگاه کنیم به این نکته خواهیم رسید که هرگاه جریان سکولار غربگرا و غرب گدا بر مصدر امور اجرایی کشور قرار گرفته، همین وضع را بر کشور تحمیل کرده است./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
احسنت بر شما خدا رو شکر که داریم تکاپویی میبینیم
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
مجلس انقلابی چه کرد واسه مردم
که بخواد رییس جمهور انقلابی اون بزنه؟
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
ما هم استیضاح را در شرایط فعلی به صلاح نمی دانیم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
اندکی صبر فرج نزدیک است.
به زودی حزب الله با حضور در قوه مجریه نمونه ای از دولت کریمه کارآمد رو نشون می دهد.
بامید الهی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
بركزاري تجمع در اين شرايط غلط است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
سلام. شرمنده چرا بعضی ها کاسه داغ تر آش می شوند.وقتی رهبری صبر می کنند ودولت رد نمی کندواز مردم درخواست میکند که از دولت درخواست داشته باشید نه رد صلاحیت .ولی بعضی ها!
0
0