۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۹۲۱۱
حجت الاسلام دانش:

برگزاری طرح های بصیرتی فرصتی برای آگاهی بخشی در جنگ نرم است

برگزاری طرح های بصیرتی فرصتی برای آگاهی بخشی در جنگ نرم است
لرستان - حجت الاسلام دانش به اهداف دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: با برگزاری طرح های بصیرتی می توان خانواده ها را نسبت به دسیسه های فرهنگی آگاه ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین دانش، صبح امروز در حاشیه برگزاری طرح بصیرت خانواده در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به خبرنگاران گفت: طرح بصیرت خانواده ویژه خانواده و کارکنان ارتش در حال برگزاری است.

مسؤول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا در لرستان افزود: در این طرح دو روزه اساتید برتر، نخبگان حوزه علمیه، دانشگاه استان لرستان کلاس‌هایی با موضوعات آگاه سازی والدین از آسیب های اجتماعی، نقش معنویت و اخلاق در زندگی، جنگ نرم و تأثیر فضای سایبری  در فرزندان و مدیریت ارتباطات خانوادگی به صورت بر خط و آنلاین  در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: برابر دستورالعمل‌های صادره از اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ۱۴۸ دوره طرح بصیرت نیروی  زمینی  ویژه کارکنان پایورو خانواده‌ها با توجه به شرایطی که در جامعه بخاطر شیوع این ویروس منحوس حاکم هست به صورت آنلاین  برگزار شده است.

حجت الاسلام دانش به اثرگذاری برگزاری طرح های بصیرتی اشاره کرد و بیان داشت: حداقل ۸۰ درصد از کارکنان و خانواده این در طرح های بصیرت شرکت دارند.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه افزایش بصیرت و بصیرت افزایی گفت:  باید هم اکنون باور و درک کنیم که در جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و به تعبیر رهبری شبیخون فرهنگی قرار داریم که اگر کوتاهی کنیم آسیب آن ابتدا به خانواده خودمان و سپس به اجتماع و جامعه خواهد رسید.

حجت الاسلام دانش یادآور شد: در پایان برگزاری طرح های بصیرتی برای کارکنان و خانواده های که در این طرح شرکت کنند، گواهیمانه پایان دوره  از طرف اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
با سلام . تشکر فراوان از زحمات خبرگزاری رسا
0
0