۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۶۹۲۵۴
حجت الاسلام نیک بین عنوان کرد؛

فرصت ۷ ماهه دولت برای فرار از بدنامی

فرصت ۷ ماهه دولت برای فرار از بدنامی
نماینده مجلس گفت: دولت در 7 ماه باقی مانده با اجرای طرح­‌های ضربتی اقتصادی درصدد بهبود معیشت مردم برآید؛ وگرنه جز بدنامی از آنها در خاطره­‌ها و ذهن ملت باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم استفاده دولت دوازدهم از فرصت باقی مانده برای رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: دولتمردان بیش از هفت سال است که در پی راه حل­‌های لس آنجلسی و واشنگتنی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولتمردان به جای اینکه یک جو غیرت از خود برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نشان دهند، به دنبال توافق و مذاکره با جو بایدن هستند.

وی بر لزوم استفاده و بهره گیری دولتمردان از ظرفیت ها، توان و تولید داخلی تأکید کرد و افزود: از زمانی که بایدن پیروز انتخابات آمریکا شده است، رییس جمهور و دولتمردان کشور ما دم از مذاکره مجدد با آمریکا و بازگشت به برجام می زنند؛ در حالی که باید راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در داخل دنبال کرد.

 حجت الاسلام نیک بین ابراز کرد: آقای روحانی در ابتدای ریاست جمهوری خود حرف صحیحی را بیان کرده بود که باید راه حل هشتاد درصد مشکلات را در داخل کشور جست و جو کرد و تنها بیست درصد تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی کشور اثر دارد و اگر اکنون رییس جمهور نیز بر این سخن عقیده داشته باشد، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از دولتمردان ما دلداده دنیای غرب هستند، اظهار کرد: مسؤولانی که تحصیل کرده غرب هستند و اکنون فرزندانشان در کشورهای اروپایی تحصیل می کنند به طور طبیعی تفکرات و اندیشه های غربی دارند و دست نیاز به سوی کدخدای عالم و آمریکا دراز خواهند کرد، اما کدخدای واقعی ملت و مردم ایران هستند که همواره مدافع انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر هم افزایی سران سه قوا در حل مشکلات کشور، گفت: باید رییس جمهور و مسؤولان کشور در ماه­ های باقی مانده از دولت دوازدهم، با ارائه و اجرای طرح­‌های ضربتی اقتصادی درصدد بهبود معیشت مردم برآیند و اتکای بر تولید و توان داخلی داشته باشند؛ وگرنه جز بدنامی از آنها در خاطره­‌ها و ذهن ملت باقی نخواهد ماند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
درود به شرفت
0
0