۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۶۹۴۰۹
حجت الاسلام قلی پور مطرح کرد؛

ترور شهید فخری زاده؛ اوج استیصال و درماندگی دشمنان در برابر عظمت انقلاب

ترور شهید فخری زاده؛ اوج استیصال و درماندگی دشمنان در برابر عظمت انقلاب
مازندران - امام جمعه بابلسر، ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده را نشان دهنده اوج کینه توزی و خباثت دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده را نشان دهنده اوج کینه توزی و خباثت دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان این که خون پاک این شهدا، شکوفایی و رشد علمی کشورمان را دو چندان خواهد کرد، افزود: دشمن نمی تواند با ترور دانشمندان کشورمان، خللی در مسیر رشد علمی کشور ایجاد کند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که ترور شخصیت های برجسته علمی را نشان دهنده ذلت و بدبختی دشمنان ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ادامه مسیر این شهدای والا مقام، کشور را به قله های پیشرفت خواهند رساند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ایران اسلامی با رشد روز افزون علمی در عرصه های مختلف پاسخ چنین اعمال جنایت کارانه ای را خواهند داد، تصریح کرد: فرزندان غیور ایران اسلامی نخواهند گذاشت خون پاک شهید فخری زاده پایمال شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عاملان این جنایت به طور حتم آینده شومی در انتظارشان خواهد بود، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و معاندان این نظام دینی، شخصیت های برجسته بسیاری را با ترور و بمب گذاری به شهادت رساندند، اما خون پاک آن شهیدان، موجب تقویت درخت انقلاب شده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که تلاش های علمی شهید فخری زاده به طور حتم آثار و برکات بسیاری را برای ایران اسلامی در عرصه های مختلف داشته است؛ تصریح کرد: باید راه این شهید با تقویت بنیه علمی و دفاعی کشورمان ادامه یابد که همین امر پاسخی به جنایت ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود فرمودند باید عاملان و آمران این جنایت مجازات شوند، خاطرنشان کرد: ملت ایران به طور حتم انتقام خون پاک این دانشمند شهید را عاملان آن خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که ترور شهید فخری زاده نتیجه را ضعف و استیصال دشمنان ملت ایران دانست و تصریح کرد: این حادثه تلخ باید درسی باشد برای کسانی که در داخل کشور همچنان بر طبل مذاکره با آمریکای جنایت کار می دمند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مذاکره با کشور جنایت کاری همچون آمریکا که حامی اصلی رژیم غاصب صهیونیستی است به معنای زیرپای گذاشتن خون پاک شهدا است، بیان داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا به طور حتم پشت صحنه این ترور بزدلانه قرار دارند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که اقتدار دفاعی و نظامی کشورمان باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم خللی در مسیر دانشمندان شهید کشورمان برای رشد و شکوفایی علمی ایران اسلامی ایجاد شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات