۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۴۲۰
مؤسس حوزه های علمیه نورآباد:

آمران و عاملان ترور شهید فخری زاده منتظر انتقام باشند

آمران و عاملان ترور شهید فخری زاده منتظر انتقام باشند
حجت الاسلام امیدیان در پیامی با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، گفت: مسؤولان امنیتی و نظامی کشور عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده را به مجازات برسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه برادران و خواهران نورآباد، در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

باری دیگر مثلث شوم اسراییل، عربستان و جریان نفوذ دانشمند کلیدی هسته ای و دفاعی ما شهید فخری زاده را هدف تیر پلیدی و کینه توزی ترور قرار داده تا جریان و پیشرفت علمی کشور را مسدود نمایند.

جریان عربی، عبری، غربی بدانند که خلأیی در عزم ملی ملت وارد نخواهند کرد و ان شاءالله هم رزمان و شاگردان آن عزیز آسمانی با قوت و اقتدار حرکت علمی او را ادامه خواهند داد.

این عزیز در واپسین لحظات عمر خود در زمینه در درمان و کنترل ویروس کرونا گام های بلندی برداشت مسؤولان امنیتی و نظامی باید با حفظ متانت لازم عاملان و آمران این جنایت را به مجازات برسانند.

حجت الاسلام امیدیان در این پیام افزوده است: این ضایعه دردناک را به حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، جامعه دانشگاهی، ملت سربلند ایران و خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات، آرامش و سکینه در کنار اولیا و همرزمان شهیدش از خداوند متعال خواستاریم.

خباثت، دشمنی و ترور تا کی

آرزو فلاحی نیا، سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در پیامی با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، افزوده است: هنوز یک سالی از ترور ناجوانمردانه ی سردار دل ها و آن جمعه خونین که دل ها را جریحه دار کرد، نگذشته بود که جمعه ایی دیگر آمد و فرزند عزیز دیگری از این سرزمین لباس پرافتخار شهادت را بر تن نمود.

در این پیام آمده است: عصر جمعه دلگیر است و خبر دردناک این ترور آن را دلگیرتر کرد، این ترورها نشانه ی ضعف و زبونی دشمنان این مرز و بوم است.

دشمنان اگر جوانمرد بودند هیچ وقت از پشت خنجر نمی زنند و هر بار ملتی را داغدار نمی کنند، ضعیف هستند و توان نبرد رو در رو را ندارند، برای همین دست به چنین جنایت هایی می زنند.

اما تا کی می خواهند این گونه عمل کنند؟!

خون به ناحق ریخته این عزیزان، درخت اسلام را روز به روز بارورتر می کند و روزی فرا می رسد که از این درخت تنومند، دسته ایی برای تبر ساخته می شود و ریشه تمام دشمنان این خاک مقدس و اسلام ناب محمدی برای همیشه قطع می کند.

آری این وعده ی حق است و در قرآن به آن اشاره شده که آینده زمین از آن صالحان است: «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الاْءَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصّلِحُونَ. و در حقیقت، در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد.»سوره مبارکه انبیا، آیه 105"

فلاحی نیا در این پیام خطاب به دشمنان افزوده است: پس منتظر باشید که به زودی به سزای این همه خباثت و پستی می رسید و آن روز دیر نیست.

خون شهدا درخت انقلاب را تنومند می کند

حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان در پیامی شهادت دانشمند هسته ای ایران دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر گردغم بر چهره ی میهنمان نشست و آسمان دلهایمان حزن آلود و چشمانمان بارانی شد، بار دیگر از آشیانه ی قاسم پرور ایران، سلیمانی دیگری پر کشید.

جمعه در پاییزی دلگیر، خبر از عروج دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده داد.

نور انقلاب اسلامی خاموش نشدنی و خون شهیدان همواره در جوشش که درخت انقلاب اسلامی را سیراب می کند.

حوزه علمیه استان لرستان ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت آن عزیز سفر کرده را محضر حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری و ملت حسینی ایران اسلامی تسلیت وتعزیت عرض می نماییم./9451/ت304/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
محافظه کاری و انفعال نتیجه تضعیف انقلابی‌گری است.
0
0
سید عارف نوریان
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
هم انتقام سخت از جنايتكاران لازم است و هم حركت هوشمندانه در زمينه هايي كه اين جنايتكاران از آن وحشت دارند .
0
0