۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۶۶۹۴۲۲
مدرسه علمیه آل یاسین در بیانیه ای:

مسؤولان درخواست مذاكره با عاملان جنايت ترور شهید فخری زاده را نداشته باشند

مسؤولان درخواست مذاكره با عاملان جنايت ترور شهید فخری زاده را نداشته باشند
طلاب مدارس فقهي آل ياسين(ع) با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که مسؤولان درخواست مذاكره با عاملان جنايت ترور شهید فخری زاده را نداشته باشند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طلاب، اساتيد و كادر مدارس فقهي آل ياسين(ع) با صدور بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ"

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

دشمنان انقلاب اسلامي در اقدامي ذليلانه و ناجوانمردانه دانشمند برجسته كشور دكتر محسن فخري زاده را كه با تلاش هاي علمي خود دشمن را به زانو در آورده بود به شهادت رساندند.

مجموعه مدارس فقهي آل ياسين (ع) اين ضايعه را به پيشگاه مقدس حضرت بقية الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب، ملت شريف ايران و خانواده معزز شهدا خصوصاً خانواده اين شهيد والا مقام تبريک و تسليت عرض نموده و ضمن محکوم کردن اين عمل شرارت بار، اين قبيل تحركات مذبوحانه را شمارش معكوس براي افول و نابودي کامل  رژيم منحوس اسرائيل مي‌داند.

ملت بزرگ ايران همزمان با مطالبه جدی "انتقام از آمران و عاملان اين جنايت"، از مسئولان محترم انتظار دارند راه این شهید بزرگوار را که همانا مقابله با دشمن با تکیه بر ظرفیتهای عظیم داخلی بود ادامه داده و  درخواست مذاكره با عاملين اين جنايات را که به فرموده رهبر حکیم انقلاب «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند» نداشته باشند.

در پايان خطاب به رهبر فرزانه انقلاب عرض مي كنيم كه ما تا پاي جان و تا آخرين نفس در راه دفاع از اين انقلاب ايستاده ايم و گوش به فرمان ولي فقيه و نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستيم.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

طلاب، اساتيد و كادر مدارس فقهي آل ياسين

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جاویدان مهر
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
سلام
شهادت بزرگ مردان برای ما سخت و جانکاه است
ولی برای خودشان همیشه آرزو می باشد
برای انتقام گرفتن باید از قبل بهترین حرکت را پیش بینی و به محض واکنشی از طرف دشمن ضربه ای چند برابر محکمتر به انان بزنیم
0
0