۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۹۴۲۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

جلوگیری از پیشرفت علمی کشور هدف دشمن از ترور شهید فخری زاده بود

جلوگیری از پیشرفت علمی کشور هدف دشمن از ترور شهید فخری زاده بود
لرستان - حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه جلوگیری از پیشرفت علمی هدف دشمن از ترور شهید فخری زاده بود، گفت: همرزمان این شهید راه او را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه و مقتدرانه شهید والامقام شهید محسن فخری زاده، یادگار 8 سال دفاع مقدس و یار شهید سلیمانی بیان داشت: شهید فخری زاده در راه وطن به درجه رفیع شهادت رسید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: به تعبیر امام کبیر انقلاب شهادت این افراد ملت ما را بیدار تر می کند و مردم حساس تر می شوند، پیام این شهادت این است که ملت ایران اسلامی از دشمن غافل نشوند.

وی با اشاره به توطئه دشمن در ترور شخصیت های مهم کشور و ضربه زدن به انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن در هر زمینه ای به دنبال این است که مانع رشد انقلاب بشود و همواره از این هدف خود ناکام می ماند.

حجت الاسلام غلامی آگاهی نسبت به دسیسه های دشمن را مهم خواند و ادامه داد: اگرچه امروز دشمنان قسم خورده از بهترین دانشمندان آگاه انقللاب را به شهادت رساندند، اما این شهید والا مقام فرهنگ، ایده و عقیده خویش را به شاگردان خود منتقل کرده است و راه این شهید ادامه دارد.

وی بیان کرد: شهید فخری زاده با تربیت شاگردان زیادی در این عرصه پرچم را به دست همرزمان خود سپرده است و امروز برای ادامه راه شهدا رسالت خطیری بر دوش همه ما است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: دشمن آگاه و بیدار است و پیام این شهادت این است که از دشمن غافل نشویم و فریب دشمن را نخوریم.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه از مجموعه امنیتی نیز انتظار می رود که اجازه ندهند این حوادث تکرار شود، اظهار داشت: نیروهای امنیتی و نظامی می توانند با برنامه ریزی جلوی توطئه های دشمن را بگیرند.   

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از این ترور این بود که جلوی پیشرفت علمی اقتصادی کشور را بگیرند، گفت: دشمن هرگز به هدف خود نمی رسد و روزی کسانی که طراح این حرکت تروریستی بودند جواب خواهند گرفت.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: امروز میدان، میدان جنگ است و قلم این سرباز نظام بر زمین نخواهد ماند، باید آگاه تر و بیدارتر در میدان فرهنگی با اقدام و عمل و برنامه ریزی حرکت کرد و راه شهدا را ادامه دهیم./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات