۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۶۹۵۵۶
تولیت حوزه علمیه کنگاور:

«صهیونیسم» و «تروریسم» واژه ای مشابه و همخوان با یکدیگرند

«صهیونیسم» و «تروریسم» واژه ای مشابه و همخوان با یکدیگرند
کرمانشاه - تولیت حوزه علمیه کنگاور گفت: صهیونیسم و تروریسم یک واژه مشابه و همخوان با یکدیگرند و ترور و آدمکشی جزء منشور سیاسی این دولت غاصب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون کنگاوری که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: آمریکایی ها و صهیونیست ها در ترور افراد چه در حیث ترور فیزیکی و چه شخصیتی ید طولایی دارند و پرونده این کشورها سرشار از این جنایت هاست.

تولیت حوزه علمیه کنگاور ادامه داد: صهیونیسم و تروریسم یک واژه مشابه و همخوان با یکدیگرند، زیرا رژیم صهیونیستی از اولین روزهایی که سرزمین فلسطین را اشغال کرد، ترور و آدمکشی را به بخشی از منشور سیاسی خود تبدیل کرد.

آیت الله میریونسی با اشاره به اینکه ترور شهید فخزی زاده نتیجه سردرگمی و عصبانیت صهیونیست ها از این انقلاب است، گفت: صهیونیست ها و آمریکایی ها با ترور شهید محسن فخری زاده این مهم را به جهانیان نشان دادند که در سیاست جهانی و منطقه ای خود دچار سردرگمی شده اند و برای برون رفت از این اضمحلال و تنگنا دست به هر کاری می زنند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همه ما خوب به یاد داریم که آمریکایی ها و صهیونیست ها در ترور شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی و... اهداف زیادی را در منطقه دنبال می کردند ولی این جنایت ها برای آنان نه تنها نتیجه ای به دنبال نداشت بلکه برای آنان خسارت های بسیاری به دنبال داشته و دارد.

تولیت حوزه علمیه کنگاور با تاکید بر اینکه هرگز این مملکت و انقلاب از وجود افرادی همچون شهید محسن فخری زاده خالی نخواهد شد، گفت: بی گمان هزاران محسن فخری زاده جای این دانشمند هسته ای را خواهد گرفت و این امر نشات گرفته از روحیه انقلابی ملت ایران و جوانانش دارد.

آیت الله میریونسی عنوان داشت: ان شاء الله به یاری خداوند متعال و تداوم مقاومت در منطقه به زودی شاهد محو رژیم جعلی اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود، رژیمی که جز ترور و قتل، چیز دیگری در قاموس آن وجود ندارد.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان کرد: بی شک ترور شهید محسن فخری زاده برای عاملان و آمران آن هزینه های گزاف و سنگینی خواهد داشت و خون این شهید بزرگوار برای ملت ایران ثمربخش خواهد بود./1400/

ارسال نظرات