۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۶۹۵۵۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

«علی ابن باقر» آنگونه که باید معرفی نشده است

«علی ابن باقر» آنگونه که باید معرفی نشده است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: فعالیت‌های انجام شده برای معرفی علی ابن باقر (ع) را قابل تقدیر دانست و گفت: با این وجود این امامزاده آنگونه که باید معرفی نشده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای کاروان پیاده روی کربلا، بصیرت حسینی کاشان، گفت: صلوات تنها دعای مقبولی است که اجابت می‌شود و مهم نیست چه کسی ختم صلوات دارد بلکه مهم این است چه چیزی می‌فرستد.

وی از صلوات به عنوان اکسیژن برای انسان نام برد و افزود: همانگونه که اکسیژن برای بیماران کرونایی و حاد تنفسی حیات بخش است، ختم صلوات نیز دعایی است که به مانند اکسیژن حیات بخش است.

آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره به ۲۷ جمادی الثانی روز شهادت امامزاده واجب التعظیم علی ابن باقر (ع)، گفت: این امامزاده واجب التعظیم که هم فرزند امام معصوم و هم برادر امام معصوم و هم عمومی امام معصوم است سه عنصر عصمت را با هم دارد.

وی ادامه داد: امامزاده علی ابن باقر (ع) نخستن سفیر اعزامی از بیت امامت و ولایت در بلاد اسلامی و شهید در راه دین است و ارزش‌های والای این امامزاده واجب التعظیم تا حدود زیادی مغفول مانده و آنگونه که باید و شاید جامعه ما این امامزاده بزرگوار را بشناسند نشناخته است.

آیت الله سلیمانی به لزوم اتمام پروژه حرم تا حرم از جمکران تا مشهد اردهال کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: با افتتاح پروژه حرم تا حرم و ایجاد امکانات زیارتی درجوار آستان مقدس ابن امامزاده و فراهم شدن امکان زیارت دوره‌ای برای زائران در معرفی سلطانعلی ابن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان فعالیت‌های انجام شده برای معرفی علی ابن باقر (ع) فرزند بلافصل امام باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان را قابل تقدیر دانست و گفت: با این وجود این امامزاده آنگونه که باید معرفی نشده است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات