۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۶۹۵۶۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

سران قوا اقدام فوری در جهت پیگیری مطالبات رهبری انجام دهند

سران قوا اقدام فوری در جهت پیگیری مطالبات رهبری انجام دهند
نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار سران نظام با رهبر انقلاب را نشست فوق العاده و اضطراری دانست و گفت: سران سه قوه اقدام سریع و فوری در جهت بهبود معیشتی مردم انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر تلاش سران نظام اسلامی در جهت پیگیری مطالبات رهبر انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر با سران نظام گوشزد کردند که مسؤولان تمام توان، هم و اراده خود را بر حل مشکلات معیشتی مردم بگذارند و طرح های زود بازده را ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز کرد: دیدار سران نظام اسلامی با رهبر معظم انقلاب نشست فوق العاده و اضطراری محسوب می شود و باید در پی این نشست اقدام سریع و فوری از سوی سران سه قوه صورت گیرد و نتایج آن را به زودی شاهد باشیم.

وی بر بهره گیری از ظرفیت­‌ها و توان­ داخلی برای حل مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: مسؤولان نظام با استفاده از نیروهای خلاق کشور و تکیه بر سرمایه­‌های داخلی خود در جهت رونق اقتصادی کشور اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه همواره استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به کشور ما بوده است، افزود: تحریم های ناجوانمردانه بیگانگان تبدیل به فرصتی برای شکوفایی و خودکفایی اقتصادی داخلی کشور شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: باور بسیاری از کارشناس اقتصادی این است که ایران می­‌تواند با تکیه بر ظرفیت های داخلی  مسائل و مشکلات اقتصادی را حل کند و همچنین رهبر انقلاب در جلسه اخیر خود با سران قوا تأکید کردند که راه حل های برون رفت از مشکلات اقتصادی روشن است؛ اما باید سران نظام با اراده راسخ و توأم با تعهد اقدام عملی برای حل مشکلات کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار داشت: امام راحل و آیت الله خامنه ای همواره بر شعار ما می توانیم تأکید داشتند و این شعار باید تبدیل به باور ملی شود و مردم این مطالبه را از مسؤولان داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مربوط به ضعف مدیریت دولتمردان و خیانت های برخی مسؤولان داخلی است، گفت: همانگونه رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، کشور ما راه حل مذاکره با سران اروپایی برای رفع تحریم‌ها را تجربه کرده است، اما به نتیجه مطلوبی نرسیدیم و تنها راه نجات، ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم­‌های استکبار جهانی و تکیه بر توان داخلی و نیروی خلاق داخلی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: رهبر انقلاب تأکید داشتند که باید اقدامات دولت برای کم شدن مشکلات معیشتی مردم زودبازده باشد، یعنی نباید طرح های دولتمردان در میان مدت و دراز مدت نتیجه بدهد، بلکه مردم در کوتاه مدت آثار فعالیت های آنان را در سفره خود احساس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه همواره استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران بدین نتیجه رسیده که امید و چشم داشتن به آمریکا برای رفع تحریم ها و مشکلات اقتصادی امری اشتباه است./998/ت302/ب1

ارسال نظرات