۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۶۹۶۳۵
آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به ترور دانشمند هسته ای کشورمان:

پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به وحشی‌گری‌های دشمن داده شود

پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به وحشی‌گری‌های دشمن داده شود
حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد که تجربه نشان داده دانشمندی که ترور می‌شود، یاران، همکاران و شاگردان او راه او را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید به مناسبت ترور دانشمند برجسته هسته ای کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور وحشیانۀ دانشمند برجستۀ هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری‌زاده، همۀ آزادی‌خواهان جهان را سخت ناراحت ساخت. دشمن تصور می‌کند که با حذف نیروهای ممتاز می‌تواند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرد، در حالی که تجربه نشان داده دانشمندی که ترور می‌شود، یاران، همکاران و شاگردان او راه او را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد و پرچم پیشرفت و تعالی را به دوش خواهند کشید.

ما شهادت او را مبارک می شمریم و امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به این‌گونه وحشی‌گری‌های دشمن داده شود. بدیهی است دولت‌های شناخته‌شده‌ای در این کار دست داشته که شورای امنیت حاضر به محکومیت آن نیست.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به همۀ مردم کشورمان، جامعۀ علمی، دوستان، همکاران و به‌خصوص خانوادۀ ایشان تسلیت می‌گویم و علوّ درجات و شادی روح آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

قم ـ ناصر مکارم شیرازی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
با سلام و درود بر حضرت آیة الله العظمی جناب آقای مکارم شیرازی دامت برکاته و تشکر از معظم له :
بده پاسخی سخت و دندان شکن __ز دشمن درخت وجودش بکن .
1
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
بکوبیم سر دشمنان را بسنگ __بوحشت در افتند از ما و جنگ .
0
0