۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۶۹۶۹۳
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

فعالیت گروه های جهادی طلاب مقطعی نباشد

فعالیت گروه های جهادی طلاب مقطعی نباشد
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: باید تلاش کنیم که فعالیت گروه های جهادی طلاب مقطعی نباشد، بلکه این گروه های جهادی همواره به صورت دائم وجود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در دیدار با جمعی از طلاب حاضر در گروه های جهادی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، عنوان داشت: با توجه به وضعیت کرونا در کشور و استان کرمانشاه و دیگر مناطق همه باید به معنای واقعی کلمه وارد میدان شویم.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور گفت: در این میان گروه های جهادی طلاب، بسیجیان و... حضور بسیار خوبی در این روزها و ماه ها داشته و دارند و بخشی از حل مشکلات جامعه بر دوش این عزیزان است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه باید گروه های جهادی به ویژه گروه های جهادی طلاب منسجم تر و با برنامه تر کار کنند، تاکید کرد: باید تلاش کنیم که فعالیت گروه های جهادی طلاب مقطعی نباشد، بلکه این گروه های جهادی همواره به صورت دائم وجود داشته باشند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: زمانی گه گروه های جهادی به صورت مستمر در جامعه حضور دارند در شرایط ویژه و اضطراری می توانیم واکنش سریع تر و بهتری از خود نشان دهیم، لذا نباید اجازه دهیم که فعالیت جهادگران این گروه ها قطع شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر گروه های جهادی باید به مرور زمان وارد مباحث تخصصی شوند و آموزش های لازم را ببینند که این می تواند نقش بسیار بزرگی در بالا رفتن راندمان کاری و جهادی این عزیزان داشته باشد.

این استاد حوزوی با تقدیر از فعالیت گروه های جهادی طلاب در کشور به ویژه در کرمانشاه گفت: خوشبختانه در اولین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا، شاهد تشکیل خودجوش گروه های جهادی طلاب در حوزه های علمیه بودیم که این حرکت یک حرکت انقلابی و انسانی بود و باید از بانیان این امر تقدیر شود.

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی باید با شناسایی نیازهای جامعه تقسیم بندی شوند و هر گروهی در بخشی خاص آموزش های لازم را ببینند و در صورت تحقق این مهم گروه های جهادی به یک پشتوانه بسیار بزرگ برای روزهای سختی و ... تبدیل خواهند شد./1400/

ارسال نظرات