۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۹۷۲۰

بازدید حجت الاسلام والمسلمین مصلحی از خبرگزاری رسا

بازدید حجت الاسلام والمسلمین مصلحی از خبرگزاری رسا
رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و وزیر اسبق اطلاعات کشور پیش از ظهر امروز با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در جریان بازدید از خبرگزاری رسا در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین مصلحی و هیأت همراه و با تسلیت شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در پی تروری ناجوانمردانه از سوی دشمنان گفت: عزم و اراده مجموعه های علمی و مسؤولان از این پس بیشتر و قوی تر خواهد شد.

وی حجت الاسلام والمسلمین مصلحی را از چهره های موفق روحانی در عرصه مدیریت مجموعه اطلاعاتی و امنیتی دانست و اضافه کرد: شما از مفاخر روحانیت و الگویی برای نسل های آینده حوزوی محسوب می شوید و تجارب مدیریت خود را باید در اختیار این نسل قرار دهید.

حجت الاسلام محققی همچنین روحانیت را از مجموعه های مظلوم در دفاع مقدس توصیف کرد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در عرصه مدیریت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس نیز تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه گزارش کوتاهی از اهداف و برنامه های این رسانه حوزوی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت شهید فخری زاده تأکید کرد که این اقدام رذیلانه نتیجه شکست های متعددی است که جهان استکبار از انقلاب اسلامی خورده است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس همچنین از فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و دستاوردهای حوزه های علمیه و روحانیت تقدیر و تشکر کرد./841/ج

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
..انتقاد
0
0