۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۶۹۹۶۴
حجت الاسلام قلی پور:

اقتدار امروز کشور در سایه ولایت مداری محقق شده است

اقتدار امروز کشور در سایه ولایت مداری محقق شده است
مازندران - امام جمعه بابلسر، رمز پیروزی های چهار دهه اخیر کشور را تبعیت از ولایت و رهبری دانست و گفت: امروز نیز تنها راه عبور از مشکلات کشور دل در گرو رهبری دادن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست هم اندیشی رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس به اهمیت نقش رهبری انقلاب در اداره صحیح جامعه اسلامی اشاره و با بیان این که امروز همگان بر مدیریت راهبردی، درست و اصولی رهبر انقلاب اسلامی تاکید دارند، گفت: اگر این اصل به معنای واقعی کلمه در کشور رعایت و اجرا شود، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

حجت الاسلام قلی پور خاطرنشان کرد: اگر امروز در عرصه نظامی حرفی برای گفتن داریم و دشمن تلاش می‌کند تا از قدرت ما بکاهد، این موضوع در سایه ولایت‌مداری محض محقق شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن چاره ای غیر از ترور دانشمندان ما ندارد، اصل ولایت‌مداری را رمز مقابله با مشکلات و کسب پیروزی برشمرد و گت: اگر در جنگ پیروز شدیم چون اصل ولایتمداری از صدر تا ذیل رعایت می شد.

حجت الاسلام قلی پور، رمز پیروزی های چهار دهه اخیر کشور را تبعیت از ولایت و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز تنها راه عبور از مشکلات کشور دل در گرو رهبری نظام و انقلاب دادن است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که متأسفانه امروز این سلسله مراتب در کشور رعایت نمی شود، ادامه داد: اگر انسجام در کشور حول محور رهبر معظم انقلاب، در استان حول محور نماینده ولی فقیه و در شهرستان‌ها نیز همین تفکر حاکم باشد، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با ابراز تأسف از برخی نگاه ها در سطح کشور، عبور از مشکلات و بحران ها را نیازمند نگاه، تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مدیران کشور همه نگاه و فکرشان به غرب و مذاکره است که این مسأله در تضاد با ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام است.

وی بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام به منظور رسیدگی و رفع مشکلات جامعه تأکید کرد و گفت: اگر برای رفع مشکلات هم فکری و انسجام لازم وجود داشته باشد به طور حتم مشکلات در کشور به حداقل خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به اهمیت جایگاه امامت در جامعه اشاره کرد و با بیان این که ما مکمل یکدیگر هستیم و اگر امام جامعه ضعیف شود، مردم آن جامعه ذلیل می شوند، تصریح کرد: اگر شخص مشکل دارد باید او را تغییر داد اما نباید اجازه داد جایگاه او متزلزل شود.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که اتحاد، همدلی، رفاقت و صمیمیت باید برای حرکت در راه رضای خدا باشد، تصریح کرد: تا وقت داریم باید برای رضای خدا تلاش کنیم و به گونه ای عمل کنیم که آیندگان ما را لعن و نفرین و گذشتگان ما را ملامت نکنند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که همه مسؤولان باید ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشند، افزود: ما باید فردای قیامت پاسخگوی شهدا و رزمندگان باشیم که در دوران حیات خود چند قدم برای تحقق آرمان ها و ارزش های آنها گام برداشته ایم./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
مرحبا
0
0