۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۷۰۷۰۶

کتاب «برسد به دست امام»، رونمایی و بررسی خواهد شد

کتاب «برسد به دست امام»، رونمایی و بررسی خواهد شد
کتاب «برسد به دست امام» که شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به امام خمینی(ره) است، در فرهنگسرای امام(ره)، رونمایی، تحلیل و بررسی خواهد شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، باتوجه به پدر معنوی بودن امام راحل برای امت اسلامی و قرابت زمانی و موضوعی برای پرداختن به هویت ایشان در شب یلدا، نشست واکاوی و بررسی مجازی کتاب «برسد به دست امام» از سوی فرهنگسرای امام(ره) با مشارکت انتشارات روایت فتح، ۳۰آذر ساعت ۱۴برگزار می‌شود.

«برسد به دست امام» شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به امام خمینی(ره) است که توسط محسن دریالعل، گردآوری و تنظیم شده است. این نشست با حضور فرزانه مردی، حمیدرضا بشیری‌فراز، مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح و حسین جودوی، کارشناس و مجری برنامه، ضمن نقد و بررسی برای اولین بار رونمایی نیز می‌شود.

در مقدمه ناشر آمده است : «اولین واژه‌ای که پس از خواندن هر یک از نامه‌های این کتاب به ذهن خطور می‌کند، سادگی و بی‌پیرایگی آنهاست. نوجوانانی که با ساده‌ترین کلام به رهبر خویش نامه نوشته‌اند. ریشه این سادگی و خلوص را باید در منش و روش امام خمینی (ره) جست.
رفتار و گفتار امام با مردم سبب شد تا کوچک‌ترین اعضای جامعه به سادگی حرف‌های دل خویش را برای ایشان به روی کاعذ بیاورند، بی‌تردید سادگی جاری در این نامه‌ها از جنس کلام خود امام (ره)است، چرا که ایشان در جایگاه یکی از عالمان بزرگ هیچ‌گاه خود را از پایین‌ترین افراد جامعه بالاتر نمی‌دانستند. این نامه‌ها، اسناد زنده‌ای هستند که نشان می‌دهند چگونه یک ملت در مقابل متجاوزان ایستادگی کرد.»

این برنامه به شکل زنده از دو صفحه رسمی اینستاگرام فرهنگسرای امام به نشانی imam.farhangsara@ و انتشارات روایت فتح revayatfath۲@ پخش خواهد شد./826/

ارسال نظرات