۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۷۰۷۷۷

محسن تنابنده بازهم حقیقت را نگفت

محسن تنابنده بازهم حقیقت را نگفت
محسن تنابنده وقتی احساس کرد که نمی‌تواند این سریال را بدون ارسطو یکی از شخصیت‌های اصلی بسازد، از انتقادات رسانه‌ها سوء استفاده کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، طی‌روزهای گذشته با انتشار دستمزد ۵ میلیارد تومانی محسن تنابنده و به پیوست آن انتقاد سراسری رسانه‌ها، ناگهان تنابنده با انتشار ویدئویی از اعتراضات رسانه‌ای ویدئویی را در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرد و در همین پست نوشت: لطفا دست از تخریب و عقیم سازی بردارید ...

پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه‌ای بوده در برابرجامعه با تمام کاستی هایش که به آن واقفم، تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا ومعنا سازیهای بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام گیریهاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آنهم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچگاه هم رای با شما نبوده ...بگذریم.

 

 

هموطنان عزیزم امسال هم علارغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاریهای سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدیدو در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد، یعنی من توانشو نداشتم و از همین جا از محضر همتون عذر خواهی میکنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده تر، (با احترام و تشکر از همه جراید ورسانه های خبری مخالف و موافق و منتقدینی که دغدغه کمال و رشد و پیشرفت آثار را دارند)

کوچک همه شما مردم شریف محسن تنابنده

تنابنده با انتشار ویدئو از اخباری رسانه‌ها که مخالف دستمزد ۵ میلیارد تومانی او در این سریال بودند انتقاد کرد. رسانه‌هایی که با منطقی بسیار صحیح مخالف شاه‌نشینی او در سازو کار تولیدات سیما هستند. اما تنابنده، بندباز سیاسی خوبی است و در مورد پروژه گمراه کردن مهناز افشار، نشان داد در مسلط شدن به افکار عمومی و بازی کردن در فضای مجازی، از استانیسلاوسکی استادتر است. تنابنده  واکنش‌ رسانه‌هایی نظیر کیهان، روزنامه جوان، خبرگزاری تسنیم و ...  را دستمایه‌ای قرار داد تا از ساخت سریال پایتخت انصراف دهد، اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

حقیقت این است که محسن تنابنده به دلیل اعتراضات گسترده رسانه‌ها از این پروژه انصراف نداده، بلکه او برای ساختن این سریال ارسطوی سریالش را در اختیار ندارد. احمدمهرانفر قبل از اینکه پروژه ساختن فصل هفتم سریال پایتخت مهیا شود با پروژه «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی قرار داد بسته  و تا ۳۰ دی ماه نسبت به این پروژه تعهد دارد.

 

 

احمد مهرانفر با ترفند و طراحی تنابنده برای عدم حضور در پروژه «آهنگ دونفره» اعلام کرونا می‌کند تا در سریال پایتخت بتواند حضور پیدا کند. اما جواد نوروزبیگی از آن دسته‌تهیه‌کنندگانی  است که این فضا را به خوبی می‌شناسد  و ارسطو آماده حضور در پایتخت نشد و باید به تعهدش در فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» ادامه دهد.

تنابنده وقتی احساس کرد که نمی‌تواند این سریال را  بدون ارسطو یکی از شخصیت‌های اصلی‌اش بسازد، از انتقادات رسانه‌ها سوء استفاده کرد که یک نمایش سیاسی سراسر کذب را به نمایش بگذارد.  

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حکمی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
مشارکت در ادارة کشور و اظهار نظر در مسائل مختلف اجتماعی، حق عمومی هر رسانه خبری است
اما این مطلب چه ربطی به شما داره؟
این خبر کچای حوزه انقلابی جا داره؟
0
1
ناشناس
France
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
خب چه کاری بود مثل آدم میگفت بازیگر سریالمو در اختیار ندارم
شمام خبرایی کار میکنیدا!!!!!!
0
0