۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۷۰۷۹۲
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر مطرح کرد؛

فرار رو به جلوی کاسبان تحریم با تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب

فرار رو به جلوی کاسبان تحریم با تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: کاسبان تحریم با کمپانی‌های رسانه‌ای پیمان بستند که با فراری رو به جلو، به اهداف شوم خود و مذاکره با بیگانگان برسند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تقطیع و تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب در روزنامه های اصلاح طلب، گفت: کاسبان تحریم ها به دنبال این هستند که سخنان رهبر معظم انقلاب را به طور گزینشی انتخاب کرده و تلقیات خود را به افکار عمومی جامعه نسبت دهند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: سخنان شفاف، روشن و ارزشمند رهبر معظم انقلاب همواره راهگشا و تأیید بر حقایقی بوده که بیش از سی سال ملت ایران درستی این رهنمودها را تجربه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: افرادی که دل به آن سوی مرزها گره زدند و کلید واژه‌های جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، خودباوری، اتکای بر دانش بومی و مهار تورم و تلاش در جهت مبارزه با گرانی را جدی نمی گیرند، با کمپانی های رسانه ای پیمان بستند که با فرار رو به جلو، به اهداف شوم خود و مذاکره با بیگانگان برسند.

وی تقطیع و تحریف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را امری نادرست توصیف کرد و افزود: نباید دوستداران انقلاب اسلامی از هر جناحی اجازه تحریف و تقطیع سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به هم پیاله های خود بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کتاب انقلاب و فردای بهتر را برای کشور ترسیم می کند، ابراز کرد: امروز افرادی که به علت کم کاری و مدیریت ناکارآمد، هیچ گونه دفاعی از کارنامه خود ندارد به تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب روی آوردند.

وی معیار و شاخص حرکت نظام اسلامی ایران را رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: باید تمام گروه ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را ملاک و معیار حرکت خود قرار دهند، نه اینکه از نظام و رهبری برای پیشبرد نیات و اهداف خود استفاده کنند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات