۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۷۰۸۴۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ولایت فقیه عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ولایت فقیه عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
آیت الله حیدری گفت: ولایت فقیه عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی و از ضروریات مسلم مذهب است که همه قوا به آن معتقدند.
آیت الله محسن حیدری آل کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همه تحرکات نسبت به انقلاب و جبهه مقاومت اسلامی در مقابل استکبار را پیکر واحد تلقی کرد و بیان داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع عربی مجری طرح تحرکاتی هستند؛ که نسبت به جبهه مقاومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای منافع امنیتی با بهانه مختلف مانند هتاکی به رهبر معظم انقلاب رخ می‌دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلیپ منتشر شده از سوی محمود امجد عنوان داشت: شخص معممی که در کلیپ خود به هتاکی به ساحت قدسی مقام معظم رهبری؛ روح الله زم را به عنوان شهید و مظلوم معرفی می‌کند؛ این افراد در راستای حمایت از آمریکا گام برمی دارند و عاقبت همه آن‌ها جهنم است.

آیت الله حیدری آل کثیر در خصوص جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: ولایت فقیه عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی و از ضروریات مسلم مذهب است که همه قوا به آن معتقدند.

وی در پایان با تأکید بر موضع گیری مسؤولان در برابر این هتاکی‌ها گفت: مسؤولان و انسان‌های مؤمن باید پس از موضع گیری این هتک حرمت‌ها را رد کنند؛ زیرا دفاع از حق واجب است./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات