۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۰۸۶۲

کتابی کلیدی برای والدین

کتابی کلیدی برای والدین
انتشارات قدر ولایت کتاب «والدین موفق»، اثر سیدعظیم قوام‌ را منتشر و روانه بازار نشر کرد. این اثر راهکارهای لازم برای ارتقای مهارت‌های زندگی را بیان می‌کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، چاپ سوم کتاب «والدین موفق» تألیف سیدعظیم قوام توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد. پیش از این نیز ‌کتاب‌های «خانواده موفق»، «نوجوان و جوان موفق» و «ازدواج موفق» از همین نویسنده توسط انتشارات قدر ولایت منتشر شده و مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است؛ به طوری که کتاب «خانواده موفق» به چاپ هجدهم رسیده و حدود 85 هزار جلد از آن منتشر شده است.

کتاب «والدین موفق» در پنج فصل، مسائل ذیل را با قلم روان مورد بررسی قرار می‌دهد: والدین و خانواده (شامل 11 مبحث)، والدین و مهارت‌های زندگی (شامل 11 مبحث)، روابط والدین با یکدیگر ( شامل 12 مبحث)، والدین و فرزندان (شامل 11 مبحث) و والدین و جامعه (شامل هشت مبحث).

نویسنده در این کتاب 53 مبحث و موضوع متنوع مربوط به چگونگی موفقیت والدین در وظایف مختلف درون خانواده را بررسی کرده است.

در مقدمه کتاب «والدین موفق» می‌خوانیم: «والدین که مدیریت خانواده را بر عهده دارند، در صورتی می‌توانند زمینه رشد و تعالی خود و فرزندان را در محیط خانواده فراهم کرده و الگوی شایسته‌ای برای فرزندانشان باشند که به وظایف و نقش خود آگاه باشند. البته والدینی می‌توانند در این زمینه وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کنند و مدیریت صحیح و شایسته‌ای در استحکام نهاد خانواده داشته باشند که علاوه بر شناخت وظایف و مسئولیت‌های خویش، آنها را به مورد اجرا گذارند.»

این کتاب در قطع رقعی و 316 صفحه با قیمت 30هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. علاقه‌مندان جهت سفارش و دریافت پستی کتاب، با شماره تلفن‌های 66411151-09352300564 تماس بگیرند./826/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات